Café de Download
Citaat van Marciej123 op 27 mei 2011, 17:32Have fun kerel !
ik ga zo ook nog ff naar verjaardag van stiefbroer, morgen nog een verjaardag + personeelsfeest appie heijn! YEAYHH GRATIS BIER!!
Have fun kerel !
ik ga zo ook nog ff naar verjaardag van stiefbroer, morgen nog een verjaardag + personeelsfeest appie heijn! YEAYHH GRATIS BIER!!
Citaat van Wous op 27 mei 2011, 18:12Mooie site: http://toddbieber.tumblr.com/
Je moet even de onderste 3 filmpjes kijken, onderaan beginnen. Echt heel mooi!
Mooi verhaal! Leuk dat hij die mensen van die foto's heeft gevonden, hij wou het bijna opgeven!
Mooie site: http://toddbieber.tumblr.com/
Je moet even de onderste 3 filmpjes kijken, onderaan beginnen. Echt heel mooi!
Mooi verhaal! Leuk dat hij die mensen van die foto's heeft gevonden, hij wou het bijna opgeven!
Citaat van Rikkert. op 28 mei 2011, 06:36Moet over een uur gaan honkballen. Eerst 2 uur rijden dan 1 uur intrainen. Dan 2 uur wedstrijd dan half uur wachten totdat trainer klaar is met formulieren invullen. Dan 2 uur rijden :s
Daar gaat mijn dag...
Moet over een uur gaan honkballen. Eerst 2 uur rijden dan 1 uur intrainen. Dan 2 uur wedstrijd dan half uur wachten totdat trainer klaar is met formulieren invullen. Dan 2 uur rijden :s
Daar gaat mijn dag...
Citaat van Freddytje op 28 mei 2011, 09:03Morguh again... Nog maar even geslapen met me kleren aan, geen zin om ze uit te trekken
Lol
zo lekker naar buiten, hond uitlaten
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Morguh again... Nog maar even geslapen met me kleren aan, geen zin om ze uit te trekken
Lol zo lekker naar buiten, hond uitlaten
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Pctje op 28 mei 2011, 09:10@bart: facking geniaal filmpje. Respect voor die kerel dat ie dat doet..
En die fotos zijn mooi man;o
@bart: facking geniaal filmpje. Respect voor die kerel dat ie dat doet..
En die fotos zijn mooi man;o
Citaat van Zombymario op 28 mei 2011, 19:56Zo, terug van een dagje met de trein naar Eindhoven. Ben bij het stadium geweest van PSV en even in wat winkels geweest. Me GBA Action Reply is ook nog binnen, zet zo ff een foto in het showen topic.
Doe mij maar een spa rood aub!
Zo, terug van een dagje met de trein naar Eindhoven. Ben bij het stadium geweest van PSV en even in wat winkels geweest. Me GBA Action Reply is ook nog binnen, zet zo ff een foto in het showen topic.
Doe mij maar een spa rood aub!