Café de Download
Citaat van Zombymario op 21 mei 2011, 21:31Nou, afaik is er niks gebeurd vandaag... Maar toch, de site van die freak (realtruth.org) deed mijn browser vastslaan... Voorteken?
Of misschien zit nu zo'n elk persoon dat nieuwsgierig is op die site (i dunno)? Dit is de website van die gozer hoe die nu is:
Ik vraag me af wat er morgen staat ^-^
nu.nl bericht:
Einde der tijden laat op zich wachten:
WASHINGTON - Het einde van de wereld is zaterdag om zes uur 's avonds toch niet begonnen. De Amerikaanse bijbeluitlegger Harold Camping van Family Radio had mensen wereldwijd gewaarschuwd voor een grote aardbeving, die het einde der tijden zou aanduiden.
Camping, die in 1994 ook al eens de terugkeer van Jezus op aarde had voorspeld, was zaterdag niet bereikbaar voor commentaar.
Eerder had hij laten weten thuis voor de televisie de gebeurtenissen af te wachten. Volgens lokale verslaggevers reageerde de doemdenker echter niet op de deurbel in zijn woonplaats Alameda, Californië.
Een van de eerste plaatsen die volgens Camping getroffen had moeten worden, was Nieuw-Zeeland. Maar daar werd het zes uur zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurde. Ook in Europa voeren geen gelovige christenen ten hemel, zoals Camping had verwacht.
Ik denk dat meneer Camping aan het kamperen is
Nou, afaik is er niks gebeurd vandaag... Maar toch, de site van die freak (realtruth.org) deed mijn browser vastslaan... Voorteken?
Of misschien zit nu zo'n elk persoon dat nieuwsgierig is op die site (i dunno)? Dit is de website van die gozer hoe die nu is:
Ik vraag me af wat er morgen staat ^-^
nu.nl bericht:
Einde der tijden laat op zich wachten:
WASHINGTON - Het einde van de wereld is zaterdag om zes uur 's avonds toch niet begonnen. De Amerikaanse bijbeluitlegger Harold Camping van Family Radio had mensen wereldwijd gewaarschuwd voor een grote aardbeving, die het einde der tijden zou aanduiden.
Camping, die in 1994 ook al eens de terugkeer van Jezus op aarde had voorspeld, was zaterdag niet bereikbaar voor commentaar.
Eerder had hij laten weten thuis voor de televisie de gebeurtenissen af te wachten. Volgens lokale verslaggevers reageerde de doemdenker echter niet op de deurbel in zijn woonplaats Alameda, Californië.
Een van de eerste plaatsen die volgens Camping getroffen had moeten worden, was Nieuw-Zeeland. Maar daar werd het zes uur zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurde. Ook in Europa voeren geen gelovige christenen ten hemel, zoals Camping had verwacht.
Ik denk dat meneer Camping aan het kamperen is
Citaat van William op 21 mei 2011, 22:02Even serieus ik heb geen bereik meer met mn mobiel terwijl ik hier altijd bereik heb, zijn dit voortekenen?
Even serieus ik heb geen bereik meer met mn mobiel terwijl ik hier altijd bereik heb, zijn dit voortekenen?
Citaat van Zombymario op 21 mei 2011, 22:05Het is 0:05 en er is niks gebeurt, we kunnen allemaal lekker wachten op 2012
Het is 0:05 en er is niks gebeurt, we kunnen allemaal lekker wachten op 2012
Citaat van Tom op 21 mei 2011, 22:08Wat ook een foute berekening is... Was laatst ook gezegd. 2204 of zo, is het. Naja, het zal me een zorg zijn.
Wat ook een foute berekening is... Was laatst ook gezegd. 2204 of zo, is het. Naja, het zal me een zorg zijn.
Citaat van IfElse op 22 mei 2011, 06:552204 is prima, dan ben ik er toch niet meer. en mijn kinderen ook niet meer!
Wie weet worden mensen dan 200 jaar oud ofzo
?
2204 is prima, dan ben ik er toch niet meer. en mijn kinderen ook niet meer!
Wie weet worden mensen dan 200 jaar oud ofzo ?
Citaat van Thijs. op 22 mei 2011, 07:25Ach ja, wie gelooft er daar nou in.
Wij hebben mensen dichtbij wonen, die geloven dat er een tsunami over heel nederland komt, maar dat alleen Dinxperlo overblijft. Omdat zij denken dat ze van god een droom hebben gekregen.
Daarom zijn ze nu al eten aan het verbouwen , stel dat het gebeurt. Nou als het gebeurt , dan weet ik waar ik eten kan halen:P
Ach ja, wie gelooft er daar nou in.
Wij hebben mensen dichtbij wonen, die geloven dat er een tsunami over heel nederland komt, maar dat alleen Dinxperlo overblijft. Omdat zij denken dat ze van god een droom hebben gekregen.
Daarom zijn ze nu al eten aan het verbouwen , stel dat het gebeurt. Nou als het gebeurt , dan weet ik waar ik eten kan halen:P
Citaat van Marciej123 op 22 mei 2011, 08:03Gisteren rond 6 uur ijslandse tijd is er een vulkaan uitgebarst
bron?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Gisteren rond 6 uur ijslandse tijd is er een vulkaan uitgebarst
bron?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk