Café de Download
Citaat van William op 21 mei 2011, 07:37Als de cheeseburger van de mac beter zijn koop je dus eigenlijk chemisch afval de mac is wel zo smerig :ziek2:
Als de cheeseburger van de mac beter zijn koop je dus eigenlijk chemisch afval de mac is wel zo smerig :ziek2:
Citaat van William op 21 mei 2011, 07:48Nouja ligt er ook aan wat je koopt, de meeste grote burgers (zoals big tasty) zijn wel goed maar die 1 euro burgers zijn zo eenzijdig met kleffe broodjes en wat augurk met tomatensaus ofzo. Ach je moet toch wat te eten hebben
Nouja ligt er ook aan wat je koopt, de meeste grote burgers (zoals big tasty) zijn wel goed maar die 1 euro burgers zijn zo eenzijdig met kleffe broodjes en wat augurk met tomatensaus ofzo. Ach je moet toch wat te eten hebben
Citaat van William op 21 mei 2011, 07:52Ik eet liever niks dan MAC geef liever wat meer geld uit dat ik wat langer wacht maar wel een goede hamburger heb en geen dood gereden rat
Ik eet liever niks dan MAC geef liever wat meer geld uit dat ik wat langer wacht maar wel een goede hamburger heb en geen dood gereden rat
Citaat van IfElse op 21 mei 2011, 07:58Ik eet liever niks dan MAC geef liever wat meer geld uit dat ik wat langer wacht maar wel een goede hamburger heb en geen dood gereden rat
Bij de Mac eet ik nooit kunstmatige radioactieve tomaten, kaas en salade.
Ik eet liever niks dan MAC geef liever wat meer geld uit dat ik wat langer wacht maar wel een goede hamburger heb en geen dood gereden rat
Bij de Mac eet ik nooit kunstmatige radioactieve tomaten, kaas en salade.
Citaat van Marciej123 op 21 mei 2011, 08:00Goodmorning!
Om even gelijk in te springen, Ik ben zelf vegetariër en eet dus geen vlees. Alhoewel die Filet-o-Fish daar goed te eten is hoor
Goodmorning!
Om even gelijk in te springen, Ik ben zelf vegetariër en eet dus geen vlees. Alhoewel die Filet-o-Fish daar goed te eten is hoor
Citaat van DukeNPDA op 21 mei 2011, 08:02De MAC... voor sommige een hell , voor andere de hemel.
Het laatste voor mij, kom er zeker 1x in de twee weken met veel plezier. Er moet toch iemand die euro knallers opmaken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
De MAC... voor sommige een hell , voor andere de hemel.
Het laatste voor mij, kom er zeker 1x in de twee weken met veel plezier. Er moet toch iemand die euro knallers opmaken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 21 mei 2011, 08:12Goodmorning!
Wat heb jij toch met vis.. eerst al die vieze kibbeling in walibi en nu heb je het weer over die ranzige visburger
haha
Goodmorning!
Wat heb jij toch met vis.. eerst al die vieze kibbeling in walibi en nu heb je het weer over die ranzige visburger haha
Citaat van IfElse op 21 mei 2011, 08:13Goodmorning!
Wat heb jij toch met vis.. eerst al die vieze kibbeling in walibi en nu heb je het weer over die ranzige visburger
haha
Die burger dingen zijn echt om van te kotsen
Goodmorning!
haha
Die burger dingen zijn echt om van te kotsen