Café de Download
Citaat van William op 19 mei 2011, 18:42Woehoew. Nieuwe phone, htc desire z!
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Nice bevalt hij een beetje?
Woehoew. Nieuwe phone, htc desire z!
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Nice bevalt hij een beetje?
Citaat van Zombymario op 19 mei 2011, 19:15Zijn er nog meer mensen die hebben gehoord dat 21 mei de Opname is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van, maar als die komt hoop hoef ik maandag geen Wiskunde examen te doen.
Zijn er nog meer mensen die hebben gehoord dat 21 mei de Opname is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van, maar als die komt hoop hoef ik maandag geen Wiskunde examen te doen.
Citaat van Zombymario op 19 mei 2011, 19:31Ja, want die zelfde gozer had gezegd dat 1994 ook het einde der tijden was. :-[
Ja, want die zelfde gozer had gezegd dat 1994 ook het einde der tijden was. :-[
Citaat van William op 19 mei 2011, 19:36Wou net zeggen, en anders zouden er nu wel véél meer natuurrampen zijn want de aarde kan niet ineens kapot gaan zonder aanleiding. Dus zeg je baan niet op, leer gewoon voor je examens allemaal want maandag gaan we gewoon weer aan de bak!
Wou net zeggen, en anders zouden er nu wel véél meer natuurrampen zijn want de aarde kan niet ineens kapot gaan zonder aanleiding. Dus zeg je baan niet op, leer gewoon voor je examens allemaal want maandag gaan we gewoon weer aan de bak!
Citaat van Rikkert. op 19 mei 2011, 19:53Hahahahahaha! Heb er om gelachen
http://goedgelovig.wordpress.com/2011/03/30/opname-vindt-op-21-mei-plaats/
Wat een onzin denk ik
Hahahahahaha! Heb er om gelachen
http://goedgelovig.wordpress.com/2011/03/30/opname-vindt-op-21-mei-plaats/
Wat een onzin denk ik
Citaat van Wous op 19 mei 2011, 21:15Kant en klare onzin haha! Net zoals maarten zegt, toekomst voorspellen bestaat niet, iets wordt nooit verwoest zonder dat er een aanleiding voor is.
Kant en klare onzin haha! Net zoals maarten zegt, toekomst voorspellen bestaat niet, iets wordt nooit verwoest zonder dat er een aanleiding voor is.
Citaat van IfElse op 20 mei 2011, 05:06Dat is onzin, hoewel 2012 wel wat gaat worden. Nee joh grapje
Btw, zondag avond is de film 2012 op tv!
Dat is onzin, hoewel 2012 wel wat gaat worden. Nee joh grapje Btw, zondag avond is de film 2012 op tv!
Citaat van Zombymario op 20 mei 2011, 07:55Btw, zondag avond is de film 2012 op tv!
Dat heeft dan toch geen zin meer. Dan is het al gebeurt.
![]()
Btw, zondag avond is de film 2012 op tv!
Dat heeft dan toch geen zin meer. Dan is het al gebeurt.