Café de Download
Citaat van Zombymario op 15 mei 2011, 13:15Had niks te doen, heb maar ook Google Earth BREIN Headquarters opgezocht:
Het leuke is, ze staan in Hoofddorp. Ik zit in Nieuw-Vennep, dat ligt er heel dicht bij. Wist nooit dat ik zo dicht bij BREIN woonde
Had niks te doen, heb maar ook Google Earth BREIN Headquarters opgezocht:
Het leuke is, ze staan in Hoofddorp. Ik zit in Nieuw-Vennep, dat ligt er heel dicht bij. Wist nooit dat ik zo dicht bij BREIN woonde
Citaat van William op 15 mei 2011, 14:15Morgen sollicitatiegesprek bij supercoop in Groningen! (Als ik word aangenomen) even flink geld verdienen in de grote vakantie en investeren in een nieuwe PC
Mijn ouders betalen ook een gedeelte mee nou dan moet dat vast lukken
+ ik verkoop me oude pc
Morgen sollicitatiegesprek bij supercoop in Groningen! (Als ik word aangenomen) even flink geld verdienen in de grote vakantie en investeren in een nieuwe PC Mijn ouders betalen ook een gedeelte mee nou dan moet dat vast lukken
+ ik verkoop me oude pc
Citaat van C.K7 op 15 mei 2011, 15:03Mja ik denk het en ik hoop het. Snel naar volgende school ICT doen (mbo in groningen)
Als ik slaag beloven mijn ouders een laptop voor school en een game pc (die ik zelf mag samenstellen, komt dan nog een topic over). Hoe ze dat kunnen betalen, ik zou het mijn god niet weten... :s
Ga vooral programmeren en dat soort d
volgend jaar ook MBO ICT alleen dan in amsterdam en ik moet ook een laptop voor school hebben alleen krijg ik alleen maar een laptop
Wat ga je eigenlijk doen in het wereldje van ICT?
Vooral software, hardware en netwerkjes. Programmeertaal ben ik niet van plan.
Jij dan?
Vooral programmeren
Mja ik denk het en ik hoop het. Snel naar volgende school ICT doen (mbo in groningen)
Als ik slaag beloven mijn ouders een laptop voor school en een game pc (die ik zelf mag samenstellen, komt dan nog een topic over). Hoe ze dat kunnen betalen, ik zou het mijn god niet weten... :s
Ga vooral programmeren en dat soort d
volgend jaar ook MBO ICT alleen dan in amsterdam en ik moet ook een laptop voor school hebben alleen krijg ik alleen maar een laptop
Wat ga je eigenlijk doen in het wereldje van ICT?
Vooral software, hardware en netwerkjes. Programmeertaal ben ik niet van plan.
Jij dan?
Vooral programmeren
Citaat van Zombymario op 15 mei 2011, 15:04Ik ga komend schooljaar (dus na de zomervakantie) naar het NOVA College in Hoofddorp. Ik ga daar ICT doen en dan wil ik vooral applicatie-ontwikkelaar leren. Ik heb al een laptop maar misschien 'moet' ik wel een nieuwe ^-^
Ik ga komend schooljaar (dus na de zomervakantie) naar het NOVA College in Hoofddorp. Ik ga daar ICT doen en dan wil ik vooral applicatie-ontwikkelaar leren. Ik heb al een laptop maar misschien 'moet' ik wel een nieuwe ^-^
Citaat van C.K7 op 15 mei 2011, 15:13Ik ga komend schooljaar (dus na de zomervakantie) naar het NOVA College in Hoofddorp. Ik ga daar ICT doen en dan wil ik vooral applicatie-ontwikkelaar leren. Ik heb al een laptop maar misschien 'moet' ik wel een nieuwe ^-^
Ik ga ook applicatie ontwikkelaar doen
Post samenvoeging: mei 15, 2011, 17:14:39
AJAX AMSTERDAMMM!!!!!!!!!!!!! JODEN
TAKE THAT HATERS!!!!!
Ik ga komend schooljaar (dus na de zomervakantie) naar het NOVA College in Hoofddorp. Ik ga daar ICT doen en dan wil ik vooral applicatie-ontwikkelaar leren. Ik heb al een laptop maar misschien 'moet' ik wel een nieuwe ^-^
Ik ga ook applicatie ontwikkelaar doen
Post samenvoeging: mei 15, 2011, 17:14:39
AJAX AMSTERDAMMM!!!!!!!!!!!!! JODEN
TAKE THAT HATERS!!!!!
Citaat van Rikkert. op 15 mei 2011, 16:02Net thuis gekomen uit Friesland. Hadden gisteren een BBQ op de haven. Was gezellig
Alleen jammer dat er geen jongens/meiden van mijn leeftijd waren
Heb ff een vraagje:
Doen of niet voor € 70?
http://tweakers.net/aanbod/324762/cooler-master-haf-922-+-extra-fans.html
Is 14 maanden oud en er zitten krassen op.
Net thuis gekomen uit Friesland. Hadden gisteren een BBQ op de haven. Was gezellig
Alleen jammer dat er geen jongens/meiden van mijn leeftijd waren
Heb ff een vraagje:
Doen of niet voor € 70?
http://tweakers.net/aanbod/324762/cooler-master-haf-922-+-extra-fans.html
Is 14 maanden oud en er zitten krassen op.