Café de Download
Citaat van Robin op 21 juli 2008, 10:48Na de hele dag spelen. Heb ik eindelijk GTA IV 100% uitgespeeld. Alle 200 duiven doodgeschoten. Alle races. Alle 50 stunts!
100% :buck: Weetje hoe ziekelijk veel je daarvoor moet doen
Na de hele dag spelen. Heb ik eindelijk GTA IV 100% uitgespeeld. Alle 200 duiven doodgeschoten. Alle races. Alle 50 stunts!
100% :buck: Weetje hoe ziekelijk veel je daarvoor moet doen
Citaat van Robin op 21 juli 2008, 11:23Dat valt op zich nog wel mee, in het begin had ik ook zowat van, ik ga hem op 100% halen maar ik ben afgehaakt :buck:
Mooie prestatie hoor O0
Dat valt op zich nog wel mee, in het begin had ik ook zowat van, ik ga hem op 100% halen maar ik ben afgehaakt :buck:
Mooie prestatie hoor O0
Citaat van Eagles op 22 juli 2008, 00:33uit nieuwschierigheid maar eens even de demo aan het loaden
dus meteen weer ervan af, ik was alleen maar mijn opties aan het wisselen qua pak en er komen vrij veel toetsen bij kijken hahaha echt niet even relaxen
uit nieuwschierigheid maar eens even de demo aan het loaden
dus meteen weer ervan af, ik was alleen maar mijn opties aan het wisselen qua pak en er komen vrij veel toetsen bij kijken hahaha echt niet even relaxen
Citaat van Duken op 22 juli 2008, 05:23Crysis is een leuke game. Ik heb hem ook uitgespeeld maar het gaat voornamelijk om de eerste helft. Dat jungle baggeren is gewoon erg mooi gedaan. Daarna word het heel "spacy" en verpest het de zweer. Maar voor de eerste helft zou ik de game zo weer spelen
Crysis is een leuke game. Ik heb hem ook uitgespeeld maar het gaat voornamelijk om de eerste helft. Dat jungle baggeren is gewoon erg mooi gedaan. Daarna word het heel "spacy" en verpest het de zweer. Maar voor de eerste helft zou ik de game zo weer spelen
Citaat van William op 23 juli 2008, 18:34heuuuj..
Vndaag nog is een dag gehad! :S
Aangehouden door de politie.
We waren met zen 4e graffiti aan het spuiten onder een brug.
Opeens zie ik 2 autos verschijnen, k dacht : gvd! kut!
Jhaaa, zegt die agent , wa zijn we aan het doen?
Alsof je da niet kun zien -__-'
Wij dus mee na het bureau.
Zat ik 1 uur lang alleen in zon cel :S
Moest wachten totdat die andere 3 klaar waren met overhoren
Uiteindelijk was ik aan de beurt.
De agent vroeg eerst of ik mijn graffitbussen wou afstaan ( oftewel , word in beslag genome :S Thnks cops!
)
Ik dus ja, hou maar.
Vervolgs 2 uur ondervraagt .
Kwam me pa me ophalen van het bureau..
DIkke preek thuis
En uiteindelijk weer op de pc!
Krijg binennort telefoon van de politie , of post van HALT (
)
Daar staat in , wat de boete is , en wat voor straf ik krijg :-[
Is tog niet normaal ? Ik spuit ( mooie xD ) graffiti op een volgespoten muur , word ik , aangehouden , terwijl er wel 3901247 andere mensen zijn gweest, die voor mij waren O0 , en 2 uur ondervragen voor graffiti? Als ik gewoon beken , da ik het heb gedaan , dan is het toch goed? Ik heb toch niemand vermoord ofzo :S
En nog leuke , ze noemen dat ; '' Openbare geweldpleging ''
Jhaa tuurlijk , ik ros ff iemand in me kaar -.- , Nee dit valt ook onder '' vernieling'' onder vernieling versta ik ; Busjes kapot houwe, telefoon celle ingooien , en dat soort dingen.
Maa nu moet ik afwachten wat er gaat gebeuren..
Ik hoop toch echt geen geldboete.. Want dan ben ik de lul :-[
Me ouders willen niet mee betalen , omdat het me eigenschuld is , wa eigelijk ook so is..
Maa goed, 2 dingen van gleerd :
1 Nooit weer doen
2 A.C.A.B !!! :guns:
heuuuj..
Vndaag nog is een dag gehad! :S
Aangehouden door de politie.
We waren met zen 4e graffiti aan het spuiten onder een brug.
Opeens zie ik 2 autos verschijnen, k dacht : gvd! kut!
Jhaaa, zegt die agent , wa zijn we aan het doen?
Alsof je da niet kun zien -__-'
Wij dus mee na het bureau.
Zat ik 1 uur lang alleen in zon cel :S
Moest wachten totdat die andere 3 klaar waren met overhoren
Uiteindelijk was ik aan de beurt.
De agent vroeg eerst of ik mijn graffitbussen wou afstaan ( oftewel , word in beslag genome :S Thnks cops! )
Ik dus ja, hou maar.
Vervolgs 2 uur ondervraagt .
Kwam me pa me ophalen van het bureau..
DIkke preek thuis
En uiteindelijk weer op de pc!
Krijg binennort telefoon van de politie , of post van HALT ( )
Daar staat in , wat de boete is , en wat voor straf ik krijg :-[
Is tog niet normaal ? Ik spuit ( mooie xD ) graffiti op een volgespoten muur , word ik , aangehouden , terwijl er wel 3901247 andere mensen zijn gweest, die voor mij waren O0 , en 2 uur ondervragen voor graffiti? Als ik gewoon beken , da ik het heb gedaan , dan is het toch goed? Ik heb toch niemand vermoord ofzo :S
En nog leuke , ze noemen dat ; '' Openbare geweldpleging ''
Jhaa tuurlijk , ik ros ff iemand in me kaar -.- , Nee dit valt ook onder '' vernieling'' onder vernieling versta ik ; Busjes kapot houwe, telefoon celle ingooien , en dat soort dingen.
Maa nu moet ik afwachten wat er gaat gebeuren..
Ik hoop toch echt geen geldboete.. Want dan ben ik de lul :-[
Me ouders willen niet mee betalen , omdat het me eigenschuld is , wa eigelijk ook so is..
Maa goed, 2 dingen van gleerd :
1 Nooit weer doen
2 A.C.A.B !!! :guns:
Citaat van Robin op 23 juli 2008, 18:38Tja, echt hé. Ga lekker boeven vangen ofzo. Vind dat ook van die trieste acties, agenten die in een winkelcentrum gaan kijken of we wel netjes lopen ipv fietsen.
Ook maf dat dit onder geweldpleging valt overigens. Ben nog maar 1x in aanraking met de politie geweest, ik stak vroegtijdig wat vuuwerk af. Aangezien ik minderjarig was (<12) hoefte ik niet naar Halt, vrienden van mij (>12) wel. Ze moetsen om 6 uur s'ochtends even wat schoonmaken enzo. :buck:
Tja, echt hé. Ga lekker boeven vangen ofzo. Vind dat ook van die trieste acties, agenten die in een winkelcentrum gaan kijken of we wel netjes lopen ipv fietsen.
Ook maf dat dit onder geweldpleging valt overigens. Ben nog maar 1x in aanraking met de politie geweest, ik stak vroegtijdig wat vuuwerk af. Aangezien ik minderjarig was (<12) hoefte ik niet naar Halt, vrienden van mij (>12) wel. Ze moetsen om 6 uur s'ochtends even wat schoonmaken enzo. :buck: