Café de Download
Citaat van Robin op 20 september 2007, 18:17WAAA MENSEN
!
Ik heb gewoon voor een klein weekje een beamer op me kamer. Weekend zijn me ouders weg, dus dat wordt lekker gamen met paar maten op de beamer, gehehe
!
Super groot scherm opeens, wij gaan profesioneel relaxen.. :cool2:
WAAA MENSEN !
Ik heb gewoon voor een klein weekje een beamer op me kamer. Weekend zijn me ouders weg, dus dat wordt lekker gamen met paar maten op de beamer, gehehe !
Super groot scherm opeens, wij gaan profesioneel relaxen.. :cool2:
Citaat van Robin op 21 september 2007, 12:45Lekker man! Heb je wel een scherm of projecteer je hem op je muur?
Nee ik projecteer hem nu gewoon op de muur. Vanavond dikke lanparty met paar vrienden bij mij thuis, heb er zin in.. :drank:
Lekker man! Heb je wel een scherm of projecteer je hem op je muur?
Nee ik projecteer hem nu gewoon op de muur. Vanavond dikke lanparty met paar vrienden bij mij thuis, heb er zin in.. :drank:
Citaat van William op 21 september 2007, 23:28Wat voor genre zoek je
?
lekker schieten zonder al te raadseltjes tussendoor hahahahaha
Medal of honor?? hehe geintje
Call of duty is toch ook op de ps2??
Wat voor genre zoek je
?
lekker schieten zonder al te raadseltjes tussendoor hahahahaha
Medal of honor?? hehe geintje
Call of duty is toch ook op de ps2??
Citaat van basbulletje op 23 september 2007, 18:23Groetjes uit Kos Griekenland.
Het is hier een beetje winderig (veel Duitsers ) maar verder is het hier geweldig.
Groetjes Bas.
Groetjes uit Kos Griekenland.
Het is hier een beetje winderig (veel Duitsers ) maar verder is het hier geweldig.
Groetjes Bas.
Citaat van Robin op 24 september 2007, 19:02Mensen,
Van af morgen vroeg ben ik even 3 dagen afwezig.. Ik ga met mijn klas op Landbouwwerkweek.
Dit houd in dat ik samen met een vriend bij een boer intrek, 3 dagen lang in Friesland. We lopen dan met het bedrijf mee, wordt laggen dus
!
Hopelijk wordt 't weer een beetje mooi, ik zal nadehand wat foto's posten
!
Groetjes,
Robin
/edit: shit man, ik mis de launch van Halo3.. :'(
Mensen,
Van af morgen vroeg ben ik even 3 dagen afwezig.. Ik ga met mijn klas op Landbouwwerkweek.
Dit houd in dat ik samen met een vriend bij een boer intrek, 3 dagen lang in Friesland. We lopen dan met het bedrijf mee, wordt laggen dus !
Hopelijk wordt 't weer een beetje mooi, ik zal nadehand wat foto's posten !
Groetjes,
Robin
/edit: shit man, ik mis de launch van Halo3.. :'(