Café de Download
Citaat van Thijs. op 7 mei 2011, 10:56Poe, de Wii softmod handleiding heeft een nieuwe, en naar mijn mening een betere layout gekregen.
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40114.0
En, wat vinden jullie ervan?
Poe, de Wii softmod handleiding heeft een nieuwe, en naar mijn mening een betere layout gekregen.
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40114.0
En, wat vinden jullie ervan?
Citaat van Rikkert. op 7 mei 2011, 11:00Ziet er goed uit maar een tip;
Misschien de stappen dik gedrukt maken, dan weet je bij welke stap je bent
Straks nieuwe iPod touch bestellen
Ziet er goed uit maar een tip;
Misschien de stappen dik gedrukt maken, dan weet je bij welke stap je bent
Straks nieuwe iPod touch bestellen
Citaat van Zombymario op 7 mei 2011, 11:09Ik speel RS alleen als me echt gewoon helemaal dood verveel... Dan moet ik echt niks te doen hebben... Maar om er geld aan uit te geven, is een beetje te veel van het goede
Ik verveelde me net ook (een beetje) en ik heb ff Pokemon Stadium gespeeld voor de N64! Man, eigenlijk is het best een heel leuk spel (als je van Pokemon houd).
Ik speel RS alleen als me echt gewoon helemaal dood verveel... Dan moet ik echt niks te doen hebben... Maar om er geld aan uit te geven, is een beetje te veel van het goede
Ik verveelde me net ook (een beetje) en ik heb ff Pokemon Stadium gespeeld voor de N64! Man, eigenlijk is het best een heel leuk spel (als je van Pokemon houd).
Citaat van Zombymario op 7 mei 2011, 11:31Speelde vaak Pokemon Gold op me Gameboy Color. Heb zo veel zomervakanties er aan besteed.
Speelde vaak Pokemon Gold op me Gameboy Color. Heb zo veel zomervakanties er aan besteed.
Citaat van Rikkert. op 7 mei 2011, 11:51Mijn color is volgens mij kapot dus kan geen Silver meer spelen
Pokémon is een leuk en verslavend spel
Als je niks te doen Pokémon spelen
soms speel ik het wel eens op mijn iPod
Net iPod touch 3G 32GB besteld bij mediamarkt kreeg korting tot morgen. Moet helaas wel ongeveer een week wachten totdat ik hem heb
Nu mijn oude verkopen
Mijn color is volgens mij kapot dus kan geen Silver meer spelen Pokémon is een leuk en verslavend spel
Als je niks te doen Pokémon spelen
soms speel ik het wel eens op mijn iPod
Net iPod touch 3G 32GB besteld bij mediamarkt kreeg korting tot morgen. Moet helaas wel ongeveer een week wachten totdat ik hem heb
Nu mijn oude verkopen
Citaat van Marciej123 op 7 mei 2011, 12:02prijs voor je oude?
oh ja ik heb ook pokemon op mn htc desire
leuk spel
zeer verslavend
prijs voor je oude?
oh ja ik heb ook pokemon op mn htc desire leuk spel
zeer verslavend
Citaat van Freddytje op 7 mei 2011, 12:19Ik heb er ook eentje op mn Wildfire. Een week lang no life gespeeld daarna niet meer
Wordt echt gek van Paradigit. Mn videokaart ligt daar nu al een week. In de loop van de week zou ik reactie krijgen. En ik hoop dus dat ze vandaag nog bellen.
Ze deden al moeilijk over de garantie, want het was nog net geen 2 weken te laat. En wat krijg ik? Niks!? Ze gaan hier nog wel meer over horen, want als ik mijn videokaart had geregistreerd kreeg ik 10 jaar garantie van EVGA. Maar aangezien Paradigit de kaart erin heeft gezet heb ik niet meer op de doos gelet waar dat op stond. >
Ik heb er ook eentje op mn Wildfire. Een week lang no life gespeeld daarna niet meer
Wordt echt gek van Paradigit. Mn videokaart ligt daar nu al een week. In de loop van de week zou ik reactie krijgen. En ik hoop dus dat ze vandaag nog bellen.
Ze deden al moeilijk over de garantie, want het was nog net geen 2 weken te laat. En wat krijg ik? Niks!? Ze gaan hier nog wel meer over horen, want als ik mijn videokaart had geregistreerd kreeg ik 10 jaar garantie van EVGA. Maar aangezien Paradigit de kaart erin heeft gezet heb ik niet meer op de doos gelet waar dat op stond. >
Citaat van Rikkert. op 7 mei 2011, 12:46@ Marciej123
Ik zal zo mijn topic ff updaten. Heb er al een gemaakt.
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40240.msg250110#msg250110
Ga nu eerst ff naar de stad. Dus over een uur ofzo zal ie wel klaar zijn.
En ik moet mijn phone (lg viewty smart) ff naar de Belcompany brengen kijken of ze het scherm kunnen vervangen.
@ Marciej123
Ik zal zo mijn topic ff updaten. Heb er al een gemaakt.
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40240.msg250110#msg250110
Ga nu eerst ff naar de stad. Dus over een uur ofzo zal ie wel klaar zijn.
En ik moet mijn phone (lg viewty smart) ff naar de Belcompany brengen kijken of ze het scherm kunnen vervangen.
Citaat van Tom op 7 mei 2011, 13:46Ze deden al moeilijk over de garantie, want het was nog net geen 2 weken te laat. En wat krijg ik? Niks!? Ze gaan hier nog wel meer over horen, want als ik mijn videokaart had geregistreerd kreeg ik 10 jaar garantie van EVGA. Maar aangezien Paradigit de kaart erin heeft gezet heb ik niet meer op de doos gelet waar dat op stond. >
Garantie is minstens 2 jaar. Is 'ie daar nu net overheen?
Garantie is minstens 2 jaar. Is 'ie daar nu net overheen?