Café de Download
Citaat van Zombymario op 2 mei 2011, 07:42Zeker iedereen weet het nu toch al maar ik zeg het gewoon: Bin Laden is dood geschoten: http://www.nu.nl/buitenland/2505185/osama-bin-laden-dood.html
Hebben ze hem na 10 jaar eindelijk te pakken gekregen. Vraag me wat nu die Al-Qaeda mensen nu gaan doen als 'wraak-actie'.
Zeker iedereen weet het nu toch al maar ik zeg het gewoon: Bin Laden is dood geschoten: http://www.nu.nl/buitenland/2505185/osama-bin-laden-dood.html
Hebben ze hem na 10 jaar eindelijk te pakken gekregen. Vraag me wat nu die Al-Qaeda mensen nu gaan doen als 'wraak-actie'.
Citaat van Marciej123 op 2 mei 2011, 07:47ik las het ook vanmorgen / vannacht.
Hebben ze best goed gedaan maar ik vraag me af hoe ze aan zijn locatie gekomen zijn..
ik las het ook vanmorgen / vannacht.
Hebben ze best goed gedaan maar ik vraag me af hoe ze aan zijn locatie gekomen zijn..
Citaat van Freddytje op 2 mei 2011, 09:38Paypal vraagt niet om leeftijd?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
mmm hoort denk ik in een ander Topic thuis?
Naja ik dacht ik vraag t ipv offtopic te gaan bij sharecash
Wat!? Dood, dat ga ik even opzoeken ofzo..
Paypal vraagt niet om leeftijd?
mmm hoort denk ik in een ander Topic thuis?
Naja ik dacht ik vraag t ipv offtopic te gaan bij sharecash
Wat!? Dood, dat ga ik even opzoeken ofzo..
Citaat van Wous op 2 mei 2011, 10:13ik las het ook vanmorgen / vannacht.
Ze waren achter een koerier zijn naam gekomen die informatie van de buitenwereld aan Osama vertelde, ze hebben hem iets van 4 jaar gevolgd en met satteliet foto's zijn ze gaan kijken of hij werkelijk in die 'compound' zat. En uiteindelijk aangevallen.
Bron: RTLZ nieuws
ik las het ook vanmorgen / vannacht.
Ze waren achter een koerier zijn naam gekomen die informatie van de buitenwereld aan Osama vertelde, ze hebben hem iets van 4 jaar gevolgd en met satteliet foto's zijn ze gaan kijken of hij werkelijk in die 'compound' zat. En uiteindelijk aangevallen.
Bron: RTLZ nieuws
Citaat van William op 2 mei 2011, 12:38Geachte Dukenaars,
Ik ben zelf al een tijdje in de muziekwereld bezig, en naja luister zelf maar naar mijn 1 uur durende House mix!
Als het goed is kun je alles daar vinden, later komt er ook een podcast op iTunes en downloadlink is te vinden op youtube.
Cheers!
Geachte Dukenaars,
Ik ben zelf al een tijdje in de muziekwereld bezig, en naja luister zelf maar naar mijn 1 uur durende House mix!
Als het goed is kun je alles daar vinden, later komt er ook een podcast op iTunes en downloadlink is te vinden op youtube.
Cheers!
Citaat van Duken op 2 mei 2011, 12:40Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.
Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.
Citaat van Freddytje op 2 mei 2011, 12:43Wel een lekkere mix ofzo, zit nu op de 5 en een halve minuut
Alleen de overgangen kunnen misschien nog beter
Weet iemand al wat over mijn paypal leeftijdsvraag? Of moet ik het nou écht ergens zetten?
Wel een lekkere mix ofzo, zit nu op de 5 en een halve minuut Alleen de overgangen kunnen misschien nog beter
Weet iemand al wat over mijn paypal leeftijdsvraag? Of moet ik het nou écht ergens zetten?
Citaat van William op 2 mei 2011, 12:58Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.
oh ok, ik dacht al waar is mijn topic heen
Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.
oh ok, ik dacht al waar is mijn topic heen