wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 785 of 2.047Volgende

Zeker iedereen weet het nu toch al maar ik zeg het gewoon: Bin Laden is dood geschoten: http://www.nu.nl/buitenland/2505185/osama-bin-laden-dood.html

Hebben ze hem na 10 jaar eindelijk te pakken gekregen. Vraag me wat nu die Al-Qaeda mensen nu gaan doen als 'wraak-actie'.

ik las het ook vanmorgen / vannacht.

Hebben ze best goed gedaan maar ik vraag me af hoe ze aan zijn locatie gekomen zijn..

Het internet zit vol met zijn dood. Ik word nu zelfs een beetje gek.

Paypal vraagt niet om leeftijd?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

mmm hoort denk ik in een ander Topic thuis? ;)

Naja ik dacht ik vraag t ipv offtopic te gaan bij sharecash ;)

Wat!? Dood, dat ga ik even opzoeken ofzo..

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

ik las het ook vanmorgen / vannacht.

Hebben ze best goed gedaan maar ik vraag me af hoe ze aan zijn locatie gekomen zijn..

Ze waren achter een koerier zijn naam gekomen die informatie van de buitenwereld aan Osama vertelde, ze hebben hem iets van 4 jaar gevolgd en met satteliet foto's zijn ze gaan kijken of hij werkelijk in die 'compound' zat. En uiteindelijk aangevallen.

Bron: RTLZ nieuws

Geachte Dukenaars,

Ik ben zelf al een tijdje in de muziekwereld bezig, en naja luister zelf maar naar mijn 1 uur durende House mix!

Als het goed is kun je alles daar vinden, later komt er ook een podcast op iTunes en downloadlink is te vinden op youtube.

Cheers!

Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.

Wel een lekkere mix ofzo, zit nu op de 5 en een halve minuut ;) Alleen de overgangen kunnen misschien nog beter ;)

Weet iemand al wat over mijn paypal leeftijdsvraag? Of moet ik het nou écht ergens zetten?

Een losse topic is nu nog te veel van het goede. Ik voeg hem samen in het Café. Als je podcast geupdate blijft kunnen we altijd nog een losse topic aanmaken.

oh ok, ik dacht al waar is mijn topic heen :P

Gisteren heeft niemand hier gepost. Schande!

VorigePage 785 of 2.047Volgende