Café de Download
Citaat van Rikkert. op 29 april 2011, 17:11Kampen in Overijssel?
Leuk
Wij rijden er soms langs als wij naar Friesland gaan of terug
Veel plezier daar!
Kampen in Overijssel?
Leuk
Wij rijden er soms langs als wij naar Friesland gaan of terug
Veel plezier daar!
Citaat van Duken op 29 april 2011, 18:09Gezellig in het Café
Problemen met de NS,
Op opgestuurde SNES
De Post van 2011
En morgen koninginnen dag!
Gezellig in het Café
Problemen met de NS,
Op opgestuurde SNES
De Post van 2011
En morgen koninginnen dag!
Citaat van Zombymario op 29 april 2011, 18:17Hebben vandaag nog mensen gekeken naar de 'wedding van de eeuw'? Wat ook een leuk weetje is dat het vandaag precies 66 jaar geleden is Adolf Hitler trouwde met Eva Braun
Cool !!!
Veel plezier ermee Zomby!
Thanks, heb nog geen spellen ervoor maar die koop ik misschien later wel. Een NES staat nu op nummer 1 van me lijstje met dingen die ik moet kopen.
Hebben vandaag nog mensen gekeken naar de 'wedding van de eeuw'? Wat ook een leuk weetje is dat het vandaag precies 66 jaar geleden is Adolf Hitler trouwde met Eva Braun
Cool !!!
Veel plezier ermee Zomby!
Thanks, heb nog geen spellen ervoor maar die koop ik misschien later wel. Een NES staat nu op nummer 1 van me lijstje met dingen die ik moet kopen.
Citaat van Duken op 29 april 2011, 18:22Hebben vandaag nog mensen gekeken naar de 'wedding van de eeuw'? Wat ook een leuk weetje is dat het vandaag precies 66 jaar geleden is Adolf Hitler trouwde met Eva Braun :P4
Haha, ik vertel dat net tegen me vrouwtje... die zegt:
Sjonge jonge, ik zit nu aan de tompoes. Wat moet ik daar nou mee?
hehe
Hebben vandaag nog mensen gekeken naar de 'wedding van de eeuw'? Wat ook een leuk weetje is dat het vandaag precies 66 jaar geleden is Adolf Hitler trouwde met Eva Braun :P4
Haha, ik vertel dat net tegen me vrouwtje... die zegt:
Sjonge jonge, ik zit nu aan de tompoes. Wat moet ik daar nou mee?
hehe
Citaat van IfElse op 29 april 2011, 20:09Ben momenteel Iron Man aan het kijken op RTL5, mooie film
Aanrader!
Ik vind die film ook leuk!
Ik kijk hem atm ook, iets van 3x gezien
Ben momenteel Iron Man aan het kijken op RTL5, mooie film
Aanrader!
Ik vind die film ook leuk! Ik kijk hem atm ook, iets van 3x gezien