Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 26 april 2011, 05:33Schijt.... eerste werkdag en weer keihard file..... waarom deed ik dit nou?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Schijt.... eerste werkdag en weer keihard file..... waarom deed ik dit nou?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 26 april 2011, 05:55Wij varen rond het IJselmeer en de Fleuzen (google maps
). IJselmeer zitten wij niet zo vaak op omdat ik broertjes heb die dat niet leuk vinden (best wel hoge golven als het hard waait). Maar wat wel mooi is als het onweert (echt gewoon kei hard) dan zie je op het IJselmeer gewoon alles gewoon super vet
En de Fleuzen ligt bij de haven dus kunnen we gewoon ff naar toe voor anker liggen en zwemmen maar
En dan gewoon wat steden en dorpjes daar. Gewoon heel Friesland doorvaren soms nog eens naar NHolland en Groningen of een andere provincie.
Vaar je zelf ook Thijssz? Omdat je het ook leuk vind
Ik vaar soms mee in de motorboot van mijn oom. Echt kicke is dat
Wij varen rond het IJselmeer en de Fleuzen (google maps
). IJselmeer zitten wij niet zo vaak op omdat ik broertjes heb die dat niet leuk vinden (best wel hoge golven als het hard waait). Maar wat wel mooi is als het onweert (echt gewoon kei hard) dan zie je op het IJselmeer gewoon alles gewoon super vet
En de Fleuzen ligt bij de haven dus kunnen we gewoon ff naar toe voor anker liggen en zwemmen maar
En dan gewoon wat steden en dorpjes daar. Gewoon heel Friesland doorvaren soms nog eens naar NHolland en Groningen of een andere provincie.
Vaar je zelf ook Thijssz? Omdat je het ook leuk vind
Ik vaar soms mee in de motorboot van mijn oom. Echt kicke is dat
Citaat van Zombymario op 26 april 2011, 13:11Ik probeer nu een SNES via marktplaats te bemachtigen. Als dat (hopelijk) is gelukt probeer ik daarna een NES, dan nog een N64 en ik heb bijna de hele verzameling
Ik houd jullie op de hoogte
Zojuist 1tje gekocht voor €21,75 (inclusief verzenkosten van €6,75). Hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben. Als ik hem heb zal ik wat foto's maken en posten in het 'Heb je iets en MOET je het gewoon showen' topic
Ik probeer nu een SNES via marktplaats te bemachtigen. Als dat (hopelijk) is gelukt probeer ik daarna een NES, dan nog een N64 en ik heb bijna de hele verzameling
Ik houd jullie op de hoogte
Zojuist 1tje gekocht voor €21,75 (inclusief verzenkosten van €6,75). Hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben. Als ik hem heb zal ik wat foto's maken en posten in het 'Heb je iets en MOET je het gewoon showen' topic
Citaat van Pctje op 27 april 2011, 08:01niet zo best:
Woensdag 20 april werd het PlayStation Netwerk offline gehaald. Dit heeft Sony zelf gedaan, nadat ze tussen 17 en 19 april hebben geconstateerd dat de informatie van PSN en Qriocity accounts was gestolen door hackers. Dit heeft Sony dinsdagavond 26 april via een officiële verklaring laten weten.
In de afgelopen dagen is Sony bezig geweest met een onderzoek en hieruit is naar voren gekomen dat in ieder geval de volgende informatie op straat is beland:
-Naam
-Adres (stad, provincie en postcode)
-Land
-E-mailadres
-Geboortedatum
-PlayStation Netwerk gebruikersnaam
-PlayStation Netwerk wachtwoord
Dit zijn behoorlijk persoonlijke gegevens en een gevolg hier van kan zijn dat er via de e-mail, telefoon of post contact met je wordt opgenomen. Dit met als doel om gevoelige informatie op te vragen. Sony heeft duidelijk laten weten nooit via deze kanalen om informatie te vragen, dus mocht dit voorkomen dan weet je dat je te maken hebt met iemand die niet namens Sony te werk gaat.
Van de volgende gegevens is niet duidelijk of dat deze ook op straat zijn beland:
-Profiel gegevens
-Factuurgegevens
-Aankoophistorie
-Factuur adres (stad, provincie en postcode)
-Geheime PlayStation Netwerk vraag
-Creditcardnummer
-Vervaldatum creditcard
Erg vervelend voor Sony en de consument.
Beste even kijken of je ergens wachtwoorden hebt die hetzelfde zijn die ook via email inloggen.
Denk ook aan msn/email.
Ik hoop dat de schade beperkt blijft. En dat die hackers goed op hun donder krijgen. Dit gaat mij veeeeeel te ver.
niet zo best:
Woensdag 20 april werd het PlayStation Netwerk offline gehaald. Dit heeft Sony zelf gedaan, nadat ze tussen 17 en 19 april hebben geconstateerd dat de informatie van PSN en Qriocity accounts was gestolen door hackers. Dit heeft Sony dinsdagavond 26 april via een officiële verklaring laten weten.
In de afgelopen dagen is Sony bezig geweest met een onderzoek en hieruit is naar voren gekomen dat in ieder geval de volgende informatie op straat is beland:
-Naam
-Adres (stad, provincie en postcode)
-Land
-E-mailadres
-Geboortedatum
-PlayStation Netwerk gebruikersnaam
-PlayStation Netwerk wachtwoord
Dit zijn behoorlijk persoonlijke gegevens en een gevolg hier van kan zijn dat er via de e-mail, telefoon of post contact met je wordt opgenomen. Dit met als doel om gevoelige informatie op te vragen. Sony heeft duidelijk laten weten nooit via deze kanalen om informatie te vragen, dus mocht dit voorkomen dan weet je dat je te maken hebt met iemand die niet namens Sony te werk gaat.
Van de volgende gegevens is niet duidelijk of dat deze ook op straat zijn beland:
-Profiel gegevens
-Factuurgegevens
-Aankoophistorie
-Factuur adres (stad, provincie en postcode)
-Geheime PlayStation Netwerk vraag
-Creditcardnummer
-Vervaldatum creditcard
Erg vervelend voor Sony en de consument.
Beste even kijken of je ergens wachtwoorden hebt die hetzelfde zijn die ook via email inloggen.
Denk ook aan msn/email.
Ik hoop dat de schade beperkt blijft. En dat die hackers goed op hun donder krijgen. Dit gaat mij veeeeeel te ver.
Citaat van Duken op 27 april 2011, 08:31De creditcard gegevens zijn (helaas) ook in bezit van de hackers :S
http://tweakers.net/nieuws/74097/sony-bevestigt-diefstal-persoonsgegevens-van-psn.html
De creditcard gegevens zijn (helaas) ook in bezit van de hackers :S
http://tweakers.net/nieuws/74097/sony-bevestigt-diefstal-persoonsgegevens-van-psn.html
Citaat van IfElse op 27 april 2011, 14:34De creditcard gegevens zijn (helaas) ook in bezit van de hackers :S
Ik hoop altijd dat zulke ''hackers'' zo snel mogelijk overlijden aan iets ernstigs. Ze verdienen het niet om te leven. Klinkt hard, maar dat krijg als je ooit door ze bent geddosst etc...
De creditcard gegevens zijn (helaas) ook in bezit van de hackers :S
Ik hoop altijd dat zulke ''hackers'' zo snel mogelijk overlijden aan iets ernstigs. Ze verdienen het niet om te leven. Klinkt hard, maar dat krijg als je ooit door ze bent geddosst etc...
Citaat van Robin op 27 april 2011, 14:46Achja, zonder hackers worden de fouten niet ondekt. Daarbij is het toch een fout van PSN, simpel weg gewoon niet goed beveiligd. Kan altijd wel "genieten" van zulke berichten, knap dat mensen zo diep in programma's/netwerken door kunnen dringen!
Achja, zonder hackers worden de fouten niet ondekt. Daarbij is het toch een fout van PSN, simpel weg gewoon niet goed beveiligd. Kan altijd wel "genieten" van zulke berichten, knap dat mensen zo diep in programma's/netwerken door kunnen dringen!
Citaat van Pctje op 27 april 2011, 14:51Hackers die te toegang krijgen van een bedrijf, daar heb ik respect voor.
Maar deze types die het gewoon leuk vinden om rotzooi te trappen en misbruik te maken van dit soort situaties mogen wat mij betreft dood neer vallen. Het gaat gewoon te ver. Kijk hoeveel mensen de dupe zijn van deze gladiolen.
Hackers die te toegang krijgen van een bedrijf, daar heb ik respect voor.
Maar deze types die het gewoon leuk vinden om rotzooi te trappen en misbruik te maken van dit soort situaties mogen wat mij betreft dood neer vallen. Het gaat gewoon te ver. Kijk hoeveel mensen de dupe zijn van deze gladiolen.
Citaat van IfElse op 27 april 2011, 15:01Achja, zonder hackers worden de fouten niet ondekt. Daarbij is het toch een fout van PSN, simpel weg gewoon niet goed beveiligd. Kan altijd wel "genieten" van zulke berichten, knap dat mensen zo diep in programma's/netwerken door kunnen dringen!
PSN zou niet gehacked worden als ze die ps3 hacker niet hadden aangeklaagt.
Achja, zonder hackers worden de fouten niet ondekt. Daarbij is het toch een fout van PSN, simpel weg gewoon niet goed beveiligd. Kan altijd wel "genieten" van zulke berichten, knap dat mensen zo diep in programma's/netwerken door kunnen dringen!
PSN zou niet gehacked worden als ze die ps3 hacker niet hadden aangeklaagt.
Citaat van Heisenberg op 27 april 2011, 18:24Betwijfel ik me, aangezien het niet alleen op een actie gaat waarbij ze duidelijk willen maken dat Sony niet hackers moet gaan vervolgen, maar nu gaat het over naar persoonlijke gegevens en dergelijke. Ik denk als hackers achter deze fout waren gekomen en Sony had niet de hackers vervolgd dan zou het alsnog zou gebeuren.
Betwijfel ik me, aangezien het niet alleen op een actie gaat waarbij ze duidelijk willen maken dat Sony niet hackers moet gaan vervolgen, maar nu gaat het over naar persoonlijke gegevens en dergelijke. Ik denk als hackers achter deze fout waren gekomen en Sony had niet de hackers vervolgd dan zou het alsnog zou gebeuren.