do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 77 of 2.047Volgende

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

wou al zeggen wat heb:

Quad core 2.4 GHZ 3 gb intern videokaart 256 mb 303 gb hardeschijf ruimte vrij dus ik denk echt niet dat het daar aan zal liggen  :-[

Hmm zonde het is volgens mij wel best gaaf spel  :(

Jongens wie weet een goede torrent van CoD 2 ivm. de gameavonden die isschien gaan komen, want de Cod2 die ik nu heb blijft op 10 procent  :heelboos:

Ik heb deze gedownload:

http://www.mininova.org/tor/139840

Moet alleen nog even testen.

Russische lasershow verblindt festivalgangers

MOSKOU (ANP) - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.

,,Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies'', aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. ,,Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt'', zei een van de patiënten.

Och het is wat met dat Rusland.. eerst al die gast die van de brug af sprong en ze ruk brak en verdronk en nu dit  :-[

Ruwe feestjes blijkbaar

Wow! Das wel heftig zeg , Maar hoe kunnen ze nou die lasers op het publiek richten :S!

Oh my fk god. Rusland zuigt echt, ze kunnen daar NIKS goed doen. Wel zielig voor die mensen :buck: :(

VorigePage 77 of 2.047Volgende