Café de Download
Citaat van Marciej123 op 15 april 2011, 10:12hele grote wigwam?
hele grote wigwam?
Citaat van Marciej123 op 15 april 2011, 12:13Yeej 10 punten voor mij dan! :
hahaha
Zo net even m'n fiets gerepareerd en ben vanavond + morgen avond alleen thuis (broertje en stiefbroertje zijn er wel
) Dus eens kijken.. Feestje!
Yeej 10 punten voor mij dan! : hahaha
Zo net even m'n fiets gerepareerd en ben vanavond + morgen avond alleen thuis (broertje en stiefbroertje zijn er wel ) Dus eens kijken.. Feestje!
Citaat van William op 15 april 2011, 12:26Gezellig man
Maak er iets leuks van!
Ik ben ook net thuis, mocht eerder weg omdat ik eco al af had
Vanavond wokken met de klas!
Gezellig man
Maak er iets leuks van!
Ik ben ook net thuis, mocht eerder weg omdat ik eco al af had
Vanavond wokken met de klas!
Citaat van Erwin. op 15 april 2011, 12:33zo net ontslagen uit het ziekenhuis, 2 dagen terug per direct opgenomen, huisarts verwees me door, preanale abcess. Moest dezelfde dag onder het mes nu zit ik thuis in de ziektewet kan nog steeds amper zitten
zo net ontslagen uit het ziekenhuis, 2 dagen terug per direct opgenomen, huisarts verwees me door, preanale abcess. Moest dezelfde dag onder het mes nu zit ik thuis in de ziektewet kan nog steeds amper zitten
Citaat van Rikkert. op 15 april 2011, 12:42Net weer terug van school.
Vanmorgen hoorde ik op school dat er een kind van 14 zelfmoord heeft gepleegd door onder de trein te springen.
Sommigen zeggen dat ie veel gepest werd en dat zijn ouders net zijn gescheiden. En dat voordat ie weg ging iemand hem een knietje gaf en dat dat de druppel was.
Verder weet ik er niks van. Maar best wel zielig...
En het is op school gewoon echt stil... Gewoon bijna eng...
Net weer terug van school.
Vanmorgen hoorde ik op school dat er een kind van 14 zelfmoord heeft gepleegd door onder de trein te springen.
Sommigen zeggen dat ie veel gepest werd en dat zijn ouders net zijn gescheiden. En dat voordat ie weg ging iemand hem een knietje gaf en dat dat de druppel was.
Verder weet ik er niks van. Maar best wel zielig...
En het is op school gewoon echt stil... Gewoon bijna eng...
Citaat van Pctje op 15 april 2011, 12:56zo net ontslagen uit het ziekenhuis, 2 dagen terug per direct opgenomen, huisarts verwees me door, preanale abcess. Moest dezelfde dag onder het mes nu zit ik thuis in de ziektewet kan nog steeds amper zitten
Das niet best kerel! beterschap.. en ik hoop dat je snel iig weer een beetje kan zitten..
zo net ontslagen uit het ziekenhuis, 2 dagen terug per direct opgenomen, huisarts verwees me door, preanale abcess. Moest dezelfde dag onder het mes nu zit ik thuis in de ziektewet kan nog steeds amper zitten
Das niet best kerel! beterschap.. en ik hoop dat je snel iig weer een beetje kan zitten..