Café de Download
Citaat van Wous op 10 april 2011, 20:20Firefox 5 komt er al weer aan !
21 juni is release datum
http://tweakers.net/nieuws/73761/firefox-5-staat-gepland-voor-21-juni.html?nb=2011-04-10&u=2100
Firefox 5 komt er al weer aan !
21 juni is release datum
http://tweakers.net/nieuws/73761/firefox-5-staat-gepland-voor-21-juni.html?nb=2011-04-10&u=2100
Citaat van William op 10 april 2011, 20:54Als je het eerder had gepost had ik wat pics kunnen maken van het belasting kantoor in Apeldoorn. Als je daar ben geweest snap je waarom we zo veel belasting betalen
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Als je het eerder had gepost had ik wat pics kunnen maken van het belasting kantoor in Apeldoorn. Als je daar ben geweest snap je waarom we zo veel belasting betalen
Citaat van Freddytje op 10 april 2011, 22:02Toch wel nieuwsgierig geworden dus ook even gegoogled. Wel een mooi gebouw hoor. Ik had m klein en vierkant verwacht, lol.
Ik ga slapen. Truste.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Toch wel nieuwsgierig geworden dus ook even gegoogled. Wel een mooi gebouw hoor. Ik had m klein en vierkant verwacht, lol.
Ik ga slapen. Truste.
Citaat van William op 11 april 2011, 05:22Nou, straks spreekbeurt doen. Nu eventjes mn spiekbriefje met steekwoorden uittikken en dan knallen maar!
Nou, straks spreekbeurt doen. Nu eventjes mn spiekbriefje met steekwoorden uittikken en dan knallen maar!
Citaat van William op 11 april 2011, 05:43Toch wel nieuwsgierig geworden dus ook even gegoogled. Wel een mooi gebouw hoor. Ik had m klein en vierkant verwacht, lol.
Ik ga slapen. Truste.
Ik ben er een paar daggen binnen geweest als je dat ziet denk je ook van daar gaat me geld
Toch wel nieuwsgierig geworden dus ook even gegoogled. Wel een mooi gebouw hoor. Ik had m klein en vierkant verwacht, lol.
Ik ga slapen. Truste.
Ik ben er een paar daggen binnen geweest als je dat ziet denk je ook van daar gaat me geld
Citaat van Pctje op 11 april 2011, 07:20mn buurman werkt daar. Nu snap ik waarom die er niet weg wilt..
Ik vind het echt absurt dat ze overal lopen te bezuinigen op dingen die echt belangrijk zijn.
En dit soort dingen mogen maar blijven.
mn buurman werkt daar. Nu snap ik waarom die er niet weg wilt..
Ik vind het echt absurt dat ze overal lopen te bezuinigen op dingen die echt belangrijk zijn.
En dit soort dingen mogen maar blijven.
Citaat van svenholtman op 11 april 2011, 07:24pa staat in het nrc. supertof
alleen een beetje jammer dat de schrijfster zegt dat hij een laatste glimp van zijn dierbaren wil vastleggen. Dat gaat een beetje moeilijk omdat wij daar allemaal niet aanwezig waren
maja, dat weet zo'n schrijfster ook niet natuurlijk.
pa staat in het nrc. supertof
alleen een beetje jammer dat de schrijfster zegt dat hij een laatste glimp van zijn dierbaren wil vastleggen. Dat gaat een beetje moeilijk omdat wij daar allemaal niet aanwezig waren maja, dat weet zo'n schrijfster ook niet natuurlijk.