Café de Download
Citaat van IfElse op 10 april 2011, 17:34ik vind het prima om met je samen een mmo te spelen alleen pwi doet het niet bij mij
(is ook niet zon leuke)
Ik geloof best als je zegt dat hij niet leuk is. Maar welk spel dan
?
EDIT:
Dit spel word wel goed gereviewd: http://jd.perfectworld.com/
Maar alweer een perfect world game -.-
Misschien hadniger om het te bespreken in je topic? O0
Zeg daar maar welk spel je wilt uitproberen
ik vind het prima om met je samen een mmo te spelen alleen pwi doet het niet bij mij
(is ook niet zon leuke)
Ik geloof best als je zegt dat hij niet leuk is. Maar welk spel dan
?
EDIT:
Dit spel word wel goed gereviewd: http://jd.perfectworld.com/
Maar alweer een perfect world game -.-
Misschien hadniger om het te bespreken in je topic? O0
Zeg daar maar welk spel je wilt uitproberen
Citaat van Tom op 10 april 2011, 17:51@ Bart: volledig uitgetypt red ik meestal net iets meer dan 1 en een kwart pagina in 10 minuten. Rustig spreken heeft twee voordelen: je komt beter en duidelijker over en je hoeft niet zoveel te zeggen als dat je het sneller zou doen.
@ Bart: volledig uitgetypt red ik meestal net iets meer dan 1 en een kwart pagina in 10 minuten. Rustig spreken heeft twee voordelen: je komt beter en duidelijker over en je hoeft niet zoveel te zeggen als dat je het sneller zou doen.
Citaat van William op 10 april 2011, 17:58Nou praat ik van nature vrij snel bij dit soort dingen omdat ik meestal zenuwachtig wordt maar ik moet ook tijdens de presentatie wat stellingen en argumenten op het bord schrijven wat ook wel wat tijd kost.
Iemand verder nog tips om het langer te maken zonder dat het opvalt?
Nou praat ik van nature vrij snel bij dit soort dingen omdat ik meestal zenuwachtig wordt maar ik moet ook tijdens de presentatie wat stellingen en argumenten op het bord schrijven wat ook wel wat tijd kost.
Iemand verder nog tips om het langer te maken zonder dat het opvalt?
Citaat van Tom op 10 april 2011, 18:05@ Bart: herhalen van belangrijke stukken. Is niet alleen onopvallend, zorgt ook nog voor een plusje. Uiteraard niet dezelfde zinnen of meerdere zinnen na elkaar, liefst de belangrijkste punten in een andere context van woorden. Niet een soort samenvatting, ik bedoel meer gewoon het opnieuw beschrijven van een argument voor een nieuw stuk tekst of zo. Begrijp je wat ik bedoel?
@ Bart: herhalen van belangrijke stukken. Is niet alleen onopvallend, zorgt ook nog voor een plusje. Uiteraard niet dezelfde zinnen of meerdere zinnen na elkaar, liefst de belangrijkste punten in een andere context van woorden. Niet een soort samenvatting, ik bedoel meer gewoon het opnieuw beschrijven van een argument voor een nieuw stuk tekst of zo. Begrijp je wat ik bedoel?
Citaat van IfElse op 10 april 2011, 18:07Haha, ik vraag altijd of ze iets niet begrijpen en leg moeilijke woorden uit
Daarmee vul je al heel wat van de tijd.
Haha, ik vraag altijd of ze iets niet begrijpen en leg moeilijke woorden uit Daarmee vul je al heel wat van de tijd.
Citaat van Marciej123 op 10 april 2011, 18:08moet ie echt 10 minuten zijn? Of mag 9 ook? :-[ bij ons zijn ze daar erg soepel over..
moet ie echt 10 minuten zijn? Of mag 9 ook? :-[ bij ons zijn ze daar erg soepel over..
Citaat van William op 10 april 2011, 18:09Snap wat je bedoelt weet alleen niet precies hoe ik het in mijn stuk kan implementeren. Ik kan natuurlijk wel iets doen van na de uitleg van een argument, daarom heb ik als 1e argument bla bla bla en dan dat op gaan schrijven ofzo en dan op het laatst tijdens of voor de conclusie alle argumenten nog een keer herhalen ofzo.
@ Marciej tsja 9 zal wel prima zijn maar met 5 of 6 kom ik echt niet weg.
@ DHRJ ja doe ik ook, alles beetje uitleggen, afkortingen eerst als afkorting, daarna als soort van uitleg even vol uit.
Snap wat je bedoelt weet alleen niet precies hoe ik het in mijn stuk kan implementeren. Ik kan natuurlijk wel iets doen van na de uitleg van een argument, daarom heb ik als 1e argument bla bla bla en dan dat op gaan schrijven ofzo en dan op het laatst tijdens of voor de conclusie alle argumenten nog een keer herhalen ofzo.
@ Marciej tsja 9 zal wel prima zijn maar met 5 of 6 kom ik echt niet weg.
@ DHRJ ja doe ik ook, alles beetje uitleggen, afkortingen eerst als afkorting, daarna als soort van uitleg even vol uit.
Citaat van Tom op 10 april 2011, 18:09Mja... inderdaad. Moet het exact 10 zijn? Niet 7 tot 10 minuten of zo? Dat hebben wij altijd. Op het middelbaar al en op de uni nog steeds.
Mja... inderdaad. Moet het exact 10 zijn? Niet 7 tot 10 minuten of zo? Dat hebben wij altijd. Op het middelbaar al en op de uni nog steeds.