Café de Download
Citaat van IfElse op 7 april 2011, 13:02Thijssz brengt mij op een idee. Even corel video studio pro opnieuw downloaden. Hij is om een of andere reden beschadigd
Thijssz brengt mij op een idee. Even corel video studio pro opnieuw downloaden. Hij is om een of andere reden beschadigd
Citaat van Freddytje op 7 april 2011, 14:32Hu?! Maar waarom... ? Justin Beever? Wie wilt dat?
Wie is justin beever? :
Ik heb trouwens mn eerste download, of je krijgt ook 0,4 per dag? Ik kan namelijk niet vinden welke is gedownload
Hu?! Maar waarom... ? Justin Beever? Wie wilt dat?
Wie is justin beever? :
Ik heb trouwens mn eerste download, of je krijgt ook 0,4 per dag? Ik kan namelijk niet vinden welke is gedownload
Citaat van IfElse op 7 april 2011, 14:36Hu?! Maar waarom... ? Justin Beever? Wie wilt dat?
Wie is justin beever? :
Denk niet dat je per dag geld krijgt, want ik heb nog niks gekregen
Hu?! Maar waarom... ? Justin Beever? Wie wilt dat?
Wie is justin beever? :
Denk niet dat je per dag geld krijgt, want ik heb nog niks gekregen
Citaat van Freddytje op 7 april 2011, 14:52Nee ik heb t al ontdekt, ik zag niks staan maar je moet blijkbaar op je balk in de grafiek blijven staan dan komt het te voorschijn
Nee ik heb t al ontdekt, ik zag niks staan maar je moet blijkbaar op je balk in de grafiek blijven staan dan komt het te voorschijn
Citaat van PatrickV94 op 7 april 2011, 15:10@ DHRJ en Thijssz, wat was jullie score?
@ DHRJ en Thijssz, wat was jullie score?
Citaat van PatrickV94 op 7 april 2011, 15:49Oke, ik heb 6 maar ik had gewoon in 1 keer goed geklikt.
ps)Mag je meerdere keren op een dag meedoen?
Oke, ik heb 6 maar ik had gewoon in 1 keer goed geklikt.
ps)Mag je meerdere keren op een dag meedoen?