Café de Download
Citaat van Wous op 5 april 2011, 14:18het is handig als je even je handtekening aanzet dat je tapatalk gebruikt
Waarom? is toch geen probleem om het zo te laten.
Het is soms handig voor anderen om te weten dat je vanaf je mobiele apparaat iets stuurt
Sent from my iPod touch using Tapatalk
het is handig als je even je handtekening aanzet dat je tapatalk gebruikt
Het is soms handig voor anderen om te weten dat je vanaf je mobiele apparaat iets stuurt
Citaat van Thijs. op 5 april 2011, 14:29het is handig als je even je handtekening aanzet dat je tapatalk gebruikt
waarom dat ?
waarom dat ?
Citaat van Pctje op 5 april 2011, 14:31[a]pctje Wat voor een sport doe je dan?
Ik was gisteren voor het eerst sinds tijden aan het badmintonnen. Iets te hard gespeeld na een enkel blessure van 2 jaar.. Dus vandaar de spierpijn haha
[a]pctje Wat voor een sport doe je dan?
Ik was gisteren voor het eerst sinds tijden aan het badmintonnen. Iets te hard gespeeld na een enkel blessure van 2 jaar.. Dus vandaar de spierpijn haha
Citaat van Erwin. op 5 april 2011, 14:57het is handig als je even je handtekening aanzet dat je tapatalk gebruikt
ik vind het geen meerwaarde hebben, maar iedereen moet het persoonlijk weten of ze het erin zetten of niet.
ik vind het geen meerwaarde hebben, maar iedereen moet het persoonlijk weten of ze het erin zetten of niet.
Citaat van Marciej123 op 5 april 2011, 20:46ik heb het wel aan staan, Als iemand bijvoorbeeld pm't van heb je demonoid code voor mij gaat niet handig van mn mobiel. In dat soort situaties bedoelt wous denk ik
ik heb het wel aan staan, Als iemand bijvoorbeeld pm't van heb je demonoid code voor mij gaat niet handig van mn mobiel. In dat soort situaties bedoelt wous denk ik
Citaat van Duken op 6 april 2011, 05:37Ik heb de sig inderdaad ook aan staan. Dit omdat de automatische spellings controle niet werkt op me GSM en er wel een woorden verkeerd overkunnen komen.
Met die Signature is dat een beetje te verklaren van: oOoo... hij zit op ze telefoontje. DukeN bedoelt niet "Werkt je kruis nog" maar "Werkt je muis nog"
Ik heb de sig inderdaad ook aan staan. Dit omdat de automatische spellings controle niet werkt op me GSM en er wel een woorden verkeerd overkunnen komen.
Met die Signature is dat een beetje te verklaren van: oOoo... hij zit op ze telefoontje. DukeN bedoelt niet "Werkt je kruis nog" maar "Werkt je muis nog"
Citaat van Wous op 6 april 2011, 06:52Duken en Marciej snappen het haha
Wanneer komt het mooie weer trouwens weer terug? Vind het nu wel iets te koud in Nederland
Duken en Marciej snappen het haha
Wanneer komt het mooie weer trouwens weer terug? Vind het nu wel iets te koud in Nederland