wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 750 of 2.047Volgende

Staat wel elite vind ik, haha ik ga het aanzetten!

spierpijn :( te hard gesport gisteren auw

[a]pctje Wat voor een sport doe je dan?

het is handig als je even je handtekening aanzet dat je tapatalk gebruikt :)

Waarom? is toch geen probleem om het zo te laten.

Het is soms handig voor anderen om te weten dat je vanaf je mobiele apparaat iets stuurt

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Het is soms handig voor anderen om te weten dat je vanaf je mobiele apparaat iets stuurt

waarom dat ?

[a]pctje Wat voor een sport doe je dan?

Ik was gisteren voor het eerst sinds tijden aan het badmintonnen. Iets te hard gespeeld na een enkel blessure van 2 jaar.. Dus vandaar de spierpijn haha

ik vind het geen meerwaarde hebben, maar iedereen moet het persoonlijk weten of ze het erin zetten of niet.

ik heb het wel aan staan, Als iemand bijvoorbeeld pm't van heb je demonoid code voor mij gaat niet handig van mn mobiel. In dat soort situaties bedoelt wous denk ik :)

Ik heb de sig inderdaad ook aan staan. Dit omdat de automatische spellings controle niet werkt op me GSM en er wel een woorden verkeerd overkunnen komen.

Met die Signature is dat een beetje te verklaren van: oOoo... hij zit op ze telefoontje. DukeN bedoelt niet "Werkt je kruis nog" maar "Werkt je muis nog" ;)

Duken en Marciej snappen het haha :)

Wanneer komt het mooie weer trouwens weer terug? Vind het nu wel iets te koud in Nederland

VorigePage 750 of 2.047Volgende