Café de Download
Citaat van William op 1 juli 2008, 16:26dat heb ik ook man .. ik heb al een externe harde schijf van 500gb.. maar zit al weer vol.. heb nog 10gb over.. en ik heb nog 5 seizoenen te downloaden
maar zag in saturn krantje , 1TB extern voor 130,- euro .. dat is niet veel O0
dat heb ik ook man .. ik heb al een externe harde schijf van 500gb.. maar zit al weer vol.. heb nog 10gb over.. en ik heb nog 5 seizoenen te downloaden
maar zag in saturn krantje , 1TB extern voor 130,- euro .. dat is niet veel O0
Citaat van Heisenberg op 1 juli 2008, 17:45ja zoiets zag ik ook staan ! Ik ga denk ik even zoeken naar 1 TB misschien is dat wel goedkoper uit dan 500 GB... Maar ik heb nu maar 80 GB dus dat is al heel weinig maar met 1 TB ben ik tevreden O0
ja zoiets zag ik ook staan ! Ik ga denk ik even zoeken naar 1 TB misschien is dat wel goedkoper uit dan 500 GB... Maar ik heb nu maar 80 GB dus dat is al heel weinig maar met 1 TB ben ik tevreden O0
Citaat van William op 1 juli 2008, 21:13ja m'n interne schijf is ook 80gb.. en 500gb kost nu rond de 80,- dag ik .. nou die 50,- is ook niets meer dan
ja m'n interne schijf is ook 80gb.. en 500gb kost nu rond de 80,- dag ik .. nou die 50,- is ook niets meer dan
Citaat van William op 2 juli 2008, 09:13Ja 1TB voor 150 euro is echt niks.. Dan kan je megaa veel downen. De Nederlanders toch.. Maar ik heb nog 240gb over op me pc.. Kan nog een tijdje mee.
Ja 1TB voor 150 euro is echt niks.. Dan kan je megaa veel downen. De Nederlanders toch.. Maar ik heb nog 240gb over op me pc.. Kan nog een tijdje mee.
Citaat van William op 2 juli 2008, 09:36heb die problemen niet, ik weet alles netjes te verdelen over 3 computers totaal 1TB en 80gb geloof ik!
edit/ heb trouwens ook niet zo veel films geloof iets van 30 ofzo dus...
heb die problemen niet, ik weet alles netjes te verdelen over 3 computers totaal 1TB en 80gb geloof ik!
edit/ heb trouwens ook niet zo veel films geloof iets van 30 ofzo dus...
Citaat van Robin op 2 juli 2008, 21:41Nog bikkels voor vannacht?
Moet morgen vroeg op, om 9 uur moet ik fris en fruitig meedoen aan een softbal toernooi voor school. Ze doen ook alles voor die 1040 uur.
Nog bikkels voor vannacht?
Moet morgen vroeg op, om 9 uur moet ik fris en fruitig meedoen aan een softbal toernooi voor school. Ze doen ook alles voor die 1040 uur.
Citaat van Eagles op 3 juli 2008, 00:28wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben hahaha
en dan inderdaad die sportdagen en alles buiten school :duivel:
wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben hahaha
en dan inderdaad die sportdagen en alles buiten school :duivel:
Citaat van Heisenberg op 3 juli 2008, 09:39Die 1040 uren slaan nergens op :-[
Wij moeten studie punten ofzo hebben. Dan moet je buitenschoolse activiteiten doen ;D. Je moet er 12 hebben, en 1 punt krijg door 1 uur buitenschoolse activiteiten te doen. Nou wij hebben gewoon mee gedaan aan alle voetbaltoernooien. Ik moest ook tegen Amersfoorste Berg ;D
Die 1040 uren slaan nergens op :-[
Wij moeten studie punten ofzo hebben. Dan moet je buitenschoolse activiteiten doen ;D. Je moet er 12 hebben, en 1 punt krijg door 1 uur buitenschoolse activiteiten te doen. Nou wij hebben gewoon mee gedaan aan alle voetbaltoernooien. Ik moest ook tegen Amersfoorste Berg ;D
Citaat van Farid. op 10 juli 2008, 09:37jeeeuh, jarigggg :dans2: 13 wel
ben vanacht ook terug gekomen uit Frankrijk, was zo'n (..) weer :'(
Farid O0
jeeeuh, jarigggg :dans2: 13 wel
ben vanacht ook terug gekomen uit Frankrijk, was zo'n (..) weer :'(
Farid O0