wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 740 of 2.047Volgende

Inderdaad tom. Maar och wat was kuyt toch goed bezig!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Inderdaad, ik vond kuyt zijn mislukte voorzet wel mooi dat ie in het doel kwam haha. Beetje faal van de keeper ook dat die naar die speler toe liep.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

T was wel een spannende wedstrijd :)

Btw, meisje van 12 bevallen. Hadden jullie vast al wel gehoord?

Batterij mobiel is bijna leeg, ik ga slapen.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

haha van dat meisje van 12? dat heeft heel nederland gehoord waarschijnlijk, het is ook zo vaag want ze had blijkbaar niet door dat ze zwanger was. maar dat merk je toch wel op bepaalde manieren? Want opeens een veel dikkere buik krijgen klopt niet, en je hebt de weeën van te voren al dus je moet wel iets merken!

ik hoorde daar ook iets over.. was op shownieuws. Heb morgen een belangrijk duits centraal proefwerk dus had geen zin meer om daar naar te luisteren :P Ben nu 'druk' aan het leren.  O0

Maar ze wist niet dat ze zwanger was? Ze heeft t toch ook op een bepaalde marnier 'gedaan'  :-[ :P

[A] Wous

Mijn zus was ook zwanger en die had ook bijna geen buik. Dus ouders kunnen ook denken dat hun kind gewoon wat dikker word, en dat ze in de groei is.

Een meisje van 12 kan msischien niet die link leggen dat ze wellicht zwager zou zijn... al hoewel... als ze sex heeft zou ze ook moeten weten dat ze daarvan zwanger kan raken.

Maar vind het weer een typisch raarmaarwaar verhaal.

Ik hoor nu ook van mensen in mijn klas dat er iemand bij ons op school zit van 14 die zwanger is... Weet niet of het waar is.

@DukeN

Helemaal mee eens! Maar als ze nooit ongesteld is geweest of nooit op school over veilig vrijen heeft gehad dan kan ze het ook weer niet weten.

En zwager moet denk ik zwanger zijn?? :P

het zou je maar gebeuren, dat je krijgt je te horen dat je oma of opa bent geworden terwijl je dochter nog maar 12 is. Ik denk niet dat je dan lekker slaapt.

De kinderbescherming heeft al aangifte gedaan bij de politie, omdat XXX met een 12 jarige strafbaar is.

Nu is het alleen nog de vraag wie is de vader het kan ook iemand zijn wie 14 is en die kan je dan niet aanklagen

het zou je maar gebeuren, dat je krijgt je te horen dat je oma of opa bent geworden terwijl je dochter nog maar 12 is. Ik denk niet dat je dan lekker slaapt.

De kinderbescherming heeft al aangifte gedaan bij de politie, omdat XXX met een 12 jarige strafbaar is.

Nu is het alleen nog de vraag wie is de vader het kan ook iemand zijn wie 14 is en die kan je dan niet aanklagen

d'r gaan nu geruchten dat het haar eigen (stief) vader zou kunnen zijn. t schijnt dat hij veroordeeld was voor misbruik van een andere dochter en dat hij soms in herhaling viel? :S

VorigePage 740 of 2.047Volgende