Café de Download
Citaat van IfElse op 23 maart 2011, 18:39boete omdat je te laat komt? ik wist niet dat ze al zover waren
als je echt heel vaak te laat komt kan je een boete van 500€ krijgen echt sick :s
Ik krijg ook te horen op school dat we langere schooldagen gaan krijgen en een zomervakantie van 4 weken. Is dit waar?
boete omdat je te laat komt? ik wist niet dat ze al zover waren
als je echt heel vaak te laat komt kan je een boete van 500€ krijgen echt sick :s
Ik krijg ook te horen op school dat we langere schooldagen gaan krijgen en een zomervakantie van 4 weken. Is dit waar?
Citaat van IfElse op 23 maart 2011, 18:41500 EURO? oke dat vind ik veel te veel
De boete is hoog zodat jij gaat denken ''wow die is hoog''. Daardoor wil je die boete natuurlijk niet oplopen en kom je netjes optijd. Tenminste dat hopen ze.
500 EURO? oke dat vind ik veel te veel
De boete is hoog zodat jij gaat denken ''wow die is hoog''. Daardoor wil je die boete natuurlijk niet oplopen en kom je netjes optijd. Tenminste dat hopen ze.
Citaat van William op 23 maart 2011, 18:44500 EURO? oke dat vind ik veel te veel
Dat is ook de bedoeling dat is de motivatie zodat je niet gaat spijbelen
500 EURO? oke dat vind ik veel te veel
Dat is ook de bedoeling dat is de motivatie zodat je niet gaat spijbelen
Citaat van Rikkert. op 23 maart 2011, 18:49Bij ons krijg je bijna geen straf. Alleen maar de volgende dag om 8 uur melden. En voor de rest is mij niks bekend
Zit nu op Google Chrome en ik vind het zelf minder fijn werken dan FF.
Bij ons krijg je bijna geen straf. Alleen maar de volgende dag om 8 uur melden. En voor de rest is mij niks bekend
Zit nu op Google Chrome en ik vind het zelf minder fijn werken dan FF.
Citaat van William op 23 maart 2011, 18:50Geloof mij dat is een kwestie van wennen eerst had ik ook FF maar na een tijdje chrome te hebben gebruikt wil je niks anders meer
Geloof mij dat is een kwestie van wennen eerst had ik ook FF maar na een tijdje chrome te hebben gebruikt wil je niks anders meer
Citaat van William op 23 maart 2011, 19:00Ik heb nu 14 meldingen staan, 3x dat ik naar ortho moet ofzo. maar de rest smoesjes, en totaal 3x moeten melden. Moet ik nog 1 keer mezelf melden, en dan krijg ik een brief thuis ofzo.
Ik heb nu 14 meldingen staan, 3x dat ik naar ortho moet ofzo. maar de rest smoesjes, en totaal 3x moeten melden. Moet ik nog 1 keer mezelf melden, en dan krijg ik een brief thuis ofzo.