Café de Download
Citaat van Thijs. op 16 maart 2011, 17:23oke thnx, ik zie alleen bij games toevoegen cod bo er niet bij staan terwijl ik die wel op mijn computer heb:(
oke thnx, ik zie alleen bij games toevoegen cod bo er niet bij staan terwijl ik die wel op mijn computer heb:(
Citaat van Thijs. op 16 maart 2011, 18:36oh ik heb volgens mij de gedownloade versie.... shit balen zeg daar had ik nog geen eens aan gedacht zeg....
ach ja nu kan ik geen bo online doen, maar ik heb nog wel cod 2:d
oh ik heb volgens mij de gedownloade versie.... shit balen zeg daar had ik nog geen eens aan gedacht zeg....
ach ja nu kan ik geen bo online doen, maar ik heb nog wel cod 2:d
Citaat van Rikkert. op 16 maart 2011, 18:47Dan koop je hem
Iemand die iRa Pro kent voor de iPod/iPhone? 720 euro en je kunt webcams bekijken...
Dan koop je hem
Iemand die iRa Pro kent voor de iPod/iPhone? 720 euro en je kunt webcams bekijken...
Citaat van Thijs. op 16 maart 2011, 18:52ik zal de kas even bekijken of de mogelijkheid bestaat om hem te kopen(ben met deze zin 5 minuten bezig geweest
)
nee maar ik vind het zonde om alleen voor mp een nieuwe black ops te kopen
ik zal de kas even bekijken of de mogelijkheid bestaat om hem te kopen(ben met deze zin 5 minuten bezig geweest )
nee maar ik vind het zonde om alleen voor mp een nieuwe black ops te kopen
Citaat van Wous op 16 maart 2011, 19:11Dan koop je hem
Het is te downloaden in Installous
eens kijken wat ik er mee kan
Dan koop je hem
Citaat van IfElse op 16 maart 2011, 19:37Voor de mensen van DR, als EasyUsenet het niet kan oplossen dan ga ik er gewoon mee stoppen... Ik heb geen zin om er moeite voor te gaan doen.
Voor de mensen van DR, als EasyUsenet het niet kan oplossen dan ga ik er gewoon mee stoppen... Ik heb geen zin om er moeite voor te gaan doen.
Citaat van William op 16 maart 2011, 20:00Dan koop je hem
Ik ga hem ook eens downloaden in installous, benieuwd!
Dan koop je hem
Ik ga hem ook eens downloaden in installous, benieuwd!