za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 711 of 2.047Volgende

Ajax speelt inderdaad beter. Veel meer kansen. Ze benutten ze alleen niet. Spartak, een echte kans. En die zit. Staat t nog steeds 1-0? Ik ga zo slapen dus kijk de wedstrijd niet verder ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

tja ach een kerel vondt dat ik zn vriendin versierde :P terwijl ik ze gewoon een muntje gaf omdat ze misselijk waren ofzo :P toen deed ik voor de grap op mn wang tikke van kusje en daar kon ie niet tegen :police:

Nope had ik niet mee..

Lol, en dat 4 dagen lang? ::)

Echt klote dat ajax heeft verloren :

Behalve de 4e dag. Met hun had ik zoiezo ruzie.

Ik moet dalijk nog bewapend gaan rond lopen joh :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja, laten we dat doen. Mensen neersteken geeft altijd zo'n lekker gevoel... :-[

Een wapen hoeft niet meteen een mes te zijn denk ik?

Een busje pepperspray ofzoiets kun je ook een wapen noemen vind ik.

Met carnaval heb je ook altijd ruzie, allemaal van die nep-paupers die na 4 biertjes denken dat ze dronken zijn. En dan gaan ze ruzie zoeken, tegen dat soort mensen kan ik gewoon niet. En dat weten ze ook gelijk als ze bij mij stoer komen doen. :P

Sent from my iPod touch 4G

using Tapatalk

Volgens jullie het nieuws ook een beetje rond de Tsunami in Japan? Er gaan nu ook meerdere landen overstromen, echt Chaos daar. Er staat zelfs een kerncentrale in Brand.

Japan earthquake 8.9-magnitude and tsunami EXCLUSIVE video

Citaat van: Freddytje op Gisteren om 22:16:54<blockquote>[A]JFK,

Ja  ;)

Hier staat het ook:

http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=11279

</blockquote>

Zeker nice! dat is een maand nadat ik 17 ben geworden, meteen even kijken of ik dan kan beginnen. Zie trouwens écht geen reden waarom je voor een 400 euro dure scooterrijbewijs zou gaan, terwijl je dan ook met je auto rijbewijs kan beginnen.. 

Omdat autorijden met je pa of ma, of iemand anders. Niet altijd praktisch is.. dan kan je je ook naar school laten brengen..

Misschien ga ik wel mn scooterrijbewijs halen en als ik 18 ben auto. Maar ik zal niet mn auto rijbewijs halen op mb 16-17.

VorigePage 711 of 2.047Volgende