Café de Download
Citaat van William op 5 maart 2011, 10:34Ben gister om 00.00 even 2 uurtjes naar carnaval geweest in het dorp, was super gezellig :friends:
Volgens mij was ik goed zat :s
Ben gister om 00.00 even 2 uurtjes naar carnaval geweest in het dorp, was super gezellig :friends:
Volgens mij was ik goed zat :s
Citaat van Zombymario op 5 maart 2011, 10:58Ben vandaag 17 jaar geworden!
Vier het wel alleen morgen.
Ben vandaag 17 jaar geworden! Vier het wel alleen morgen.
Citaat van Zombymario op 5 maart 2011, 11:14Bedankt allemaal!
@ Freddytje: Hier in N-H vieren we geen carnaval
Bedankt allemaal!
@ Freddytje: Hier in N-H vieren we geen carnaval
Citaat van William op 5 maart 2011, 13:12Wilde dit wel even delen, HILARISCH!
Een 34-jarige man uit Roosendaal die in Bergen op Zoom carnaval had gevierd, had in de nacht van vrijdag op zaterdag duidelijk moeite zijn huis te vinden.
Zijn wandeltocht in carnavalsoutfit voerde circa 20 kilometer de andere kant op en eindigde in de Vlaketunnel in Zeeland. Dat meldde de politie.
De politie trof de feestvierder in de tunnel aan na een melding. Hij liep tegen het verkeer in, richting Kruiningen. Het verkeer op de snelweg A58, waar de tunnel deel van uitmaakt, was inmiddels al stopgezet.
De man rook naar drank en moest mee naar het politiebureau. Daar vertelde hij dat hij in Bergen op Zoom carnaval had gevierd en naar huis wilde lopen.
Hoe hij in de Vlaketunnel terecht was gekomen wist hij niet meer. De A58 gaat van Bergen op Zoom naar Vlissingen.
Wilde dit wel even delen, HILARISCH!
Een 34-jarige man uit Roosendaal die in Bergen op Zoom carnaval had gevierd, had in de nacht van vrijdag op zaterdag duidelijk moeite zijn huis te vinden.
Zijn wandeltocht in carnavalsoutfit voerde circa 20 kilometer de andere kant op en eindigde in de Vlaketunnel in Zeeland. Dat meldde de politie.
De politie trof de feestvierder in de tunnel aan na een melding. Hij liep tegen het verkeer in, richting Kruiningen. Het verkeer op de snelweg A58, waar de tunnel deel van uitmaakt, was inmiddels al stopgezet.
De man rook naar drank en moest mee naar het politiebureau. Daar vertelde hij dat hij in Bergen op Zoom carnaval had gevierd en naar huis wilde lopen.
Hoe hij in de Vlaketunnel terecht was gekomen wist hij niet meer. De A58 gaat van Bergen op Zoom naar Vlissingen.