do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 70 of 2.047Volgende

dus eigenlijk zijn niet alle scholen in belgie arm! weer wat geleert

ik was trouwens in mol

bruggers hebben ze bij ons in een ander gebouw gestopt, maar soms komen ze even langs en dan kunnen wij ze eronder uit schoppen :knuppel:

wij hebben 20 smartboards en over 2 jaar word de school gemoderniseert en krijgt elk lokaal een hoop computers + een smartboard + een nieuwe mediatheek speciaal voor vmbo-t. jammer dat ik dan niet meer op school zit!

Haha ik pas wel op  ;D

Maar volgend jaar lekker GEEN brugger  ::)

Helaas zit ik niet meer op school. Was een super leuke periode, veel vrij, veel gamen en veel relaxen. Dus geniet er nog even van jongen, straks 40 uur per week werken en 24 vrijedagen per jaar.  ::)

zo weinig  :o  ik ben nu al op  :-[ kon niet slapen, haha ben vandaag vrij  :duivel:

Helaas zit ik niet meer op school. Was een super leuke periode, veel vrij, veel gamen en veel relaxen. Dus geniet er nog even van jongen, straks 40 uur per week werken en 24 vrijedagen per jaar.  ::)

Ja maar dan verdien je wel wat  :o. En nu ben ik echt super arm  :-

ik ook, ik ga naar de vakantie krantenwijk nemen 2 x per week, ik verdien dan 120 permaand. alleen moet ik wachten totdat er een wijk vrij is  :biggun:

ik ook, ik ga naar de vakantie krantenwijk nemen 2 x per week, ik verdien dan 120 permaand. alleen moet ik wachten totdat er een wijk vrij is  :biggun:

120 per maand is relaxt  :P.. Maar wat doe je ? ochtendkrant of middagkrant ?

ik was af bij een restaurant 3,50 p/u

doe iets in de bloemen 3,00 p/u

en verkoop hier en daar wel eens een dvdtje 2,50 p/dvd

heb altijd genoeg geld hoevaak ik ook uitga!

Ik werk alleen op Zaterdag van 10 tot 4 en verdien dan 100 euro in de maand :).

Voor de rest natuurlijk nog zakgeld erbij, ect.

VorigePage 70 of 2.047Volgende