Café de Download
Citaat van Freddytje op 26 februari 2011, 11:04Er is hier een eeuwig durende discussie begonnen..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Er is hier een eeuwig durende discussie begonnen..
Citaat van Pctje op 26 februari 2011, 11:40even iets heel anders ;o
Ik zie iedereen die tapatalk gebruik er zegmaar het volgende onder hebben staan:
Sent from my mobiele telefoon.. using Tapatalk
Terwijl ik dat niet heb en heel blij dubbel kan posten :-[
even iets heel anders ;o
Ik zie iedereen die tapatalk gebruik er zegmaar het volgende onder hebben staan:
Citaat van Freddytje op 26 februari 2011, 11:41Dat kan je instellen in tapatalk zelf. Dubbel posten kan ik ook
Dat kan je instellen in tapatalk zelf. Dubbel posten kan ik ook
Citaat van Wous op 26 februari 2011, 11:50even iets heel anders ;o
Main menu -> Settings -> onder kopje Post creaton zie je staan Signature, en dat moet je even aanzetten als je wil natuurlijk
Is wel handig voor anderen om te zien dat je op je mobiele apparaat zit natuurlijk
Dubbel posten kan iedereen met Tapatalk idd
even iets heel anders ;o
Main menu -> Settings -> onder kopje Post creaton zie je staan Signature, en dat moet je even aanzetten als je wil natuurlijk
Is wel handig voor anderen om te zien dat je op je mobiele apparaat zit natuurlijk
Dubbel posten kan iedereen met Tapatalk idd
Citaat van William op 26 februari 2011, 14:51tapatalk is niet voor samsung's zekers?
hangt er van af welk je heb als je android heb kan het.
Send from my spica using tapatalk
tapatalk is niet voor samsung's zekers?
hangt er van af welk je heb als je android heb kan het.
Send from my spica using tapatalk
Citaat van Duken op 26 februari 2011, 18:34Gefeliciteerd! 1500 berichten is toch een dikke mijlpaal. Ik heb weer flink wat ongelezen berichten sinds vrijdag. Eerst een kopje koffie dus
Gefeliciteerd! 1500 berichten is toch een dikke mijlpaal. Ik heb weer flink wat ongelezen berichten sinds vrijdag. Eerst een kopje koffie dus