Café de Download
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2011, 20:06Mensen die psv lille hebben gezien? (3-1) was een heerlijke wedstrijd. Psv speelde erg goed . nu ajax kijken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mensen die psv lille hebben gezien? (3-1) was een heerlijke wedstrijd. Psv speelde erg goed . nu ajax kijken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 24 februari 2011, 20:13Onze planning voor de avond is hetzelfde Marc
Was een erg goede wedstrijd van psv!
En nu is spanning naar mn eigen clupie kijken @ ajax.
Onze planning voor de avond is hetzelfde Marc
Was een erg goede wedstrijd van psv!
En nu is spanning naar mn eigen clupie kijken @ ajax.
Citaat van Pctje op 25 februari 2011, 08:48Goedemorgen Duken!
Donders ik heb een mooi feestje gehad. Was studenten avond gisteren, dus was top avond.
voor 250 euro muntjes gekocht met zn 4en waarvan 1 bob.
Goed veel dames daar, geweldig
Goedemorgen Duken!
Donders ik heb een mooi feestje gehad. Was studenten avond gisteren, dus was top avond.
voor 250 euro muntjes gekocht met zn 4en waarvan 1 bob.
Goed veel dames daar, geweldig
Citaat van IfElse op 25 februari 2011, 09:30Reply to Vreemde tekst op RTL 7
De titel van dat tekstje lijkt wel een naam voor een goede horror film XD
Reply to Vreemde tekst op RTL 7
De titel van dat tekstje lijkt wel een naam voor een goede horror film XD
Citaat van Wous op 25 februari 2011, 10:01Nee weet ik niet.
Iemand die DWDD kijkt?? En de 3D printer ziet?? Is echt vet!!
Jup, heb het gister ook gezien!
Was echt nice, in 10 minuutjes hadden ze een plastic scheidsrechtersfluitje gemaakt!
Nee weet ik niet.
Iemand die DWDD kijkt?? En de 3D printer ziet?? Is echt vet!!
Jup, heb het gister ook gezien!
Was echt nice, in 10 minuutjes hadden ze een plastic scheidsrechtersfluitje gemaakt!
Citaat van Freddytje op 25 februari 2011, 10:03Zo ding is echt cheap. Maar 1250 euro. Ze hadden ook een auto geprint, toch? Had t niet zelf gezien maar hoorde t van mn ouders
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Zo ding is echt cheap. Maar 1250 euro. Ze hadden ook een auto geprint, toch? Had t niet zelf gezien maar hoorde t van mn ouders
Citaat van Wous op 25 februari 2011, 10:15Ja klopt in een lab ergens op de wereld, ik weet alleen niet meer van wat voor materiaal dat was
Ja klopt in een lab ergens op de wereld, ik weet alleen niet meer van wat voor materiaal dat was
Citaat van Freddytje op 25 februari 2011, 10:21Best wel uber
pap, ik heb een nieuwe fiets nodig.
Is goed print er maar eentje
Best wel uber
pap, ik heb een nieuwe fiets nodig.
Is goed print er maar eentje
Citaat van Wous op 25 februari 2011, 10:24Ja maar zoals ze ook al zeiden, dan kun je straks via thepiratebay een fiets downloaden ofzo
Of wanneer het iets moeilijker wordt beveiligd dan zullen hackers het wel zover krijgen om zo'n apparaat te hacken.
Ja maar zoals ze ook al zeiden, dan kun je straks via thepiratebay een fiets downloaden ofzo
Of wanneer het iets moeilijker wordt beveiligd dan zullen hackers het wel zover krijgen om zo'n apparaat te hacken.
Citaat van Freddytje op 25 februari 2011, 10:33Haha inderdaad. Zou wel leuk zijn tussen nu en 10 jaar iedereen zo'n ding op zn kamer
Haha inderdaad. Zou wel leuk zijn tussen nu en 10 jaar iedereen zo'n ding op zn kamer