Café de Download
Citaat van Sander op 23 februari 2011, 21:17Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Citaat van William op 23 februari 2011, 21:20Ik neem aan dat je weet wie timkuik is?
De directeur van Stichting BREIN is Tim Kuik. BREIN is in april 1998 opgericht. Voor 1998 bestonden er ook al instanties die piraterij bestreden,
Ah vandaar, snapte het al niet
Ik neem aan dat je weet wie timkuik is?
De directeur van Stichting BREIN is Tim Kuik. BREIN is in april 1998 opgericht. Voor 1998 bestonden er ook al instanties die piraterij bestreden,
Ah vandaar, snapte het al niet
Citaat van Freddytje op 23 februari 2011, 21:38Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Jup, had t gezien. Bij mij dan. Wat doet deze update? Op een illegale windows versie werkt deze ook?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Jup, had t gezien. Bij mij dan. Wat doet deze update? Op een illegale windows versie werkt deze ook?
Citaat van William op 23 februari 2011, 21:57Thnx kaas, hopelijk weet ik t over een paar jaar ook nog
moet wel goedkomen, dan ben ik nog wel lid van duken
Als wel allebei dan hier nog rond hangen dan weet je het wel ik ga ieder jaar sinds ik 18 ben
Thnx kaas, hopelijk weet ik t over een paar jaar ook nog
moet wel goedkomen, dan ben ik nog wel lid van duken
Als wel allebei dan hier nog rond hangen dan weet je het wel ik ga ieder jaar sinds ik 18 ben
Citaat van Freddytje op 23 februari 2011, 22:11Haha nice man. Beetje motors kijken, kleding kijken en rijden met andere, right? Lijkt me erg vet
nog eventjes, eerst ook nog maar t geld zien te vinden
ik krijg nu alweer dat gevoel van, was t maar zover.. maar ja, je moet elke dag leven en niet overal naartoe leven. Eerst school zodat ik centjes kan gaan verdienen met een mooie baan
ik zie je over 2 jaar wel.
Heeft er iemand ervaring met schakelbrommers? De yamaha tzr bijvoorbeeld, want als ik er eentje ga kopen wordt t waarschijnlijk deze. Tips? T duurt nog even, eerst praktijk ed maar ik ben altijd vroeg
Haha nice man. Beetje motors kijken, kleding kijken en rijden met andere, right? Lijkt me erg vet nog eventjes, eerst ook nog maar t geld zien te vinden
ik krijg nu alweer dat gevoel van, was t maar zover.. maar ja, je moet elke dag leven en niet overal naartoe leven. Eerst school zodat ik centjes kan gaan verdienen met een mooie baan
Heeft er iemand ervaring met schakelbrommers? De yamaha tzr bijvoorbeeld, want als ik er eentje ga kopen wordt t waarschijnlijk deze. Tips? T duurt nog even, eerst praktijk ed maar ik ben altijd vroeg
Citaat van Sander op 23 februari 2011, 22:25Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Service Packs zijn een verzameling van alle updates, en soms met extra updates en toepassingen wat het besturingssysteem stabieler maakt.
Service Packs zijn een verzameling van alle updates, en soms met extra updates en toepassingen wat het besturingssysteem stabieler maakt.
Citaat van William op 23 februari 2011, 22:35Haha nice man. Beetje motors kijken, kleding kijken en rijden met andere, right? Lijkt me erg vet
Rijden zal het niet worden we gaan met de auto. Ik ga in ieder geval kijken voor een nieuwe jas en misschien een bok als ik een mooie stevige zie
Is goed als jij je rijbewijs heb en een motor gaan we een rondje rijden :friends:
Haha nice man. Beetje motors kijken, kleding kijken en rijden met andere, right? Lijkt me erg vet
Rijden zal het niet worden we gaan met de auto. Ik ga in ieder geval kijken voor een nieuwe jas en misschien een bok als ik een mooie stevige zie
Is goed als jij je rijbewijs heb en een motor gaan we een rondje rijden :friends:
Citaat van Freddytje op 23 februari 2011, 22:42Ik weet niet of dit al duidelijk was. Maar ik zie in mijn Windows Update (Windows 7) Windows 7 SP1 staan. Dus gauw installeren die handel !
Dacht ik al, morgen maar even downloaden. Kijken of t inderdaad allemaal beter werkt. Dit kan ook op een illegale versie?
@kaas, dat zou me een waar genoegen zijn
maar wat is slimmer eerst autorijbewijs of motor? Auto zeker ivm met auto lenen, slecht weer etc. Ja ik ben er vroeg bij
Dacht ik al, morgen maar even downloaden. Kijken of t inderdaad allemaal beter werkt. Dit kan ook op een illegale versie?
@kaas, dat zou me een waar genoegen zijn maar wat is slimmer eerst autorijbewijs of motor? Auto zeker ivm met auto lenen, slecht weer etc. Ja ik ben er vroeg bij
Citaat van Duken op 24 februari 2011, 09:10Lijkt me best een toffe game. Ik blijf een zombie fan dus hier gaat mijn hartje sneller van kloppen
Lijkt me best een toffe game. Ik blijf een zombie fan dus hier gaat mijn hartje sneller van kloppen