Café de Download
Citaat van William op 3 februari 2011, 21:01koud kan toch geen kwaad? ik dacht dat op de tocht liggen niet goed was ivm met reuma
My mistake het was tocht :s
@impy ook in de winter als het vriest
koud kan toch geen kwaad? ik dacht dat op de tocht liggen niet goed was ivm met reuma
My mistake het was tocht :s
@impy ook in de winter als het vriest
Citaat van Erwin. op 3 februari 2011, 21:08Ja altijd heerlijk info een koud bed stappen lekker opwarmen kom er altijd alleen zo moeilijk uit smorgens.
Sent from my zt180 using Tapatalk
Ja altijd heerlijk info een koud bed stappen lekker opwarmen kom er altijd alleen zo moeilijk uit smorgens.
Citaat van Erwin. op 3 februari 2011, 22:11ja dat spul is echt gaaf hele coole Android tablet werkt echt heel fijn.
ja dat spul is echt gaaf hele coole Android tablet werkt echt heel fijn.
Citaat van Freddytje op 3 februari 2011, 22:20Mooi hoor! En ? Waarvoor gebruik je m? Zeker voor alles wat je er mee kan. Lezen, internetten, films kijken, muziek luisteren, gamen (dat gaat toch ook goed. Met mooie graphics ook).
Zin in maandag, test drive unlimited 2 komt dan uit
wanneer is die denken jullie te downloaden?
Niet veel TDU fans zeker..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Mooi hoor! En ? Waarvoor gebruik je m? Zeker voor alles wat je er mee kan. Lezen, internetten, films kijken, muziek luisteren, gamen (dat gaat toch ook goed. Met mooie graphics ook).
Zin in maandag, test drive unlimited 2 komt dan uit wanneer is die denken jullie te downloaden?
Niet veel TDU fans zeker..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 4 februari 2011, 07:02Wat een klote weer ik heb er nog nooit zo lang over gedaan om met me motor naar het werk te gaan
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Wat een klote weer ik heb er nog nooit zo lang over gedaan om met me motor naar het werk te gaan
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Citaat van Wous op 4 februari 2011, 08:01Ik fietste mooi voor de wind, nog nooit zo snel op school gekomen.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ik fietste mooi voor de wind, nog nooit zo snel op school gekomen.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 4 februari 2011, 08:18Ik heb vandaag gelukkig een paps dag... wat een storm. Loop nu even buiten voor de hond. Maar die waait bijna weg. Lol
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik heb vandaag gelukkig een paps dag... wat een storm. Loop nu even buiten voor de hond. Maar die waait bijna weg. Lol
Sent from my HTC Desire using Tapatalk