Café de Download
Citaat van Freddytje op 31 januari 2011, 18:12Precies, markey heeft gelijk. Maar vooral voor de economische richting heb je A nodig. Daarom is e&m standaard met A.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Precies, markey heeft gelijk. Maar vooral voor de economische richting heb je A nodig. Daarom is e&m standaard met A.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Tom op 31 januari 2011, 18:15Het grappige is dat je bij een economisch gerelateerde studie dus juist vaak met algebra te maken krijgt. B is dan helemaal niet zo verkeerd en je ziet dat je met een bèta-vakkenpakket ook al die opleidingen kunt doen. Ik heb eerder het idee dat wiskunde A in de economisch/culturele pakketten zit omdat die over het algemeen wat makkelijker zijn dan de wetenschappelijke/natuur-kant.
Tegenwoordig heb je trouwens wiskunde A, B, C en D. Ik heb me laten vertellen dat A en C het vroegere A en B en D het vroegere B zijn, waarbij A = A1 en C = A1,2. B is dan het eerdere B1 en D staat gelijk aan B1,2.
Het grappige is dat je bij een economisch gerelateerde studie dus juist vaak met algebra te maken krijgt. B is dan helemaal niet zo verkeerd en je ziet dat je met een bèta-vakkenpakket ook al die opleidingen kunt doen. Ik heb eerder het idee dat wiskunde A in de economisch/culturele pakketten zit omdat die over het algemeen wat makkelijker zijn dan de wetenschappelijke/natuur-kant.
Tegenwoordig heb je trouwens wiskunde A, B, C en D. Ik heb me laten vertellen dat A en C het vroegere A en B en D het vroegere B zijn, waarbij A = A1 en C = A1,2. B is dan het eerdere B1 en D staat gelijk aan B1,2.
Citaat van Tom op 31 januari 2011, 18:25Is dat dan ook alweer veranderd? Was wel ongeveer zoals ik het zei toen ik van school ging.
Is dat dan ook alweer veranderd? Was wel ongeveer zoals ik het zei toen ik van school ging.
Citaat van Tom op 31 januari 2011, 18:29En ik heb het zelf dus gewoon gehad als wiskunde B1. Dat bestaat dus nu niet meer? Algebra zonder meetkunde dus.
En ik heb het zelf dus gewoon gehad als wiskunde B1. Dat bestaat dus nu niet meer? Algebra zonder meetkunde dus.
Citaat van Robin op 31 januari 2011, 18:35Nope. Wiskunde A (kansrekening, statistiek) Wiskunde B (heel exact) Wiskunde C (noob variant van wiskunde A) en Wiskunde D (pro variant van wiskunde
!
Nope. Wiskunde A (kansrekening, statistiek) Wiskunde B (heel exact) Wiskunde C (noob variant van wiskunde A) en Wiskunde D (pro variant van wiskunde !
Citaat van William op 31 januari 2011, 18:44en wiskunde d is dan niet op elke school beschikbaar, en er bestaat ook nog geen apart examen voor...
en wiskunde d is dan niet op elke school beschikbaar, en er bestaat ook nog geen apart examen voor...
Citaat van Duken op 31 januari 2011, 18:53Even totaal wat anders... vandaag mega druk @ work. Ken je dat? Gewoon zo druk dat het leuk werd
Dag vloog voorbij! Een zeer goede mega drukke dag zeg maar.
Moest ik even kwijt...
Back 2 Wiskunde....
Even totaal wat anders... vandaag mega druk @ work. Ken je dat? Gewoon zo druk dat het leuk werd Dag vloog voorbij! Een zeer goede mega drukke dag zeg maar.
Moest ik even kwijt...
Back 2 Wiskunde....