Café de Download
Citaat van Robin op 29 januari 2011, 17:09Sandalen met sokken wel een hele foute combinatie.
(bij de foto met de apen)
Is dat het enige wat je kan zeggen na zo'n indrukwekkende fotoreportage? :-[
@kaas, wat een super gave foto's man. Vooral de zonsondergang enzo, erg indrukwekkend!
Sandalen met sokken wel een hele foute combinatie.
@kaas, wat een super gave foto's man. Vooral de zonsondergang enzo, erg indrukwekkend!
Citaat van Robbert op 29 januari 2011, 17:11Sorry hoor, was gewoon even iets wat ik snel zag. Maargoed, de foto's zien er inderdaad schitterend uit - kaasbroodje.
Sorry hoor, was gewoon even iets wat ik snel zag. Maargoed, de foto's zien er inderdaad schitterend uit - kaasbroodje.
Citaat van William op 29 januari 2011, 17:15Sandalen met sokken wel een hele foute combinatie.
[A]kaas, wat een super gave foto's man. Vooral de zonsondergang enzo, erg indrukwekkend!
Dat was ook zeker een super trip ik lag toen lekker boven op de boot een chil muziekje te luisteren helaas was toen het bier al op :'(
Sandalen met sokken wel een hele foute combinatie.
[A]kaas, wat een super gave foto's man. Vooral de zonsondergang enzo, erg indrukwekkend!
Dat was ook zeker een super trip ik lag toen lekker boven op de boot een chil muziekje te luisteren helaas was toen het bier al op :'(
Citaat van Erwin. op 29 januari 2011, 18:22zo'n reis vergeet je niet snel meer denk, zoiets maakt wel indruk op je denk ik.
Maar mooie foto's kaas, had der graag bij geweest lijkt me erg mooi zo'n reis.
zo'n reis vergeet je niet snel meer denk, zoiets maakt wel indruk op je denk ik.
Maar mooie foto's kaas, had der graag bij geweest lijkt me erg mooi zo'n reis.
Citaat van William op 29 januari 2011, 18:25Had je bijna een Afrikaans vriendinnetje Kaas? Of waarom moest ze huilen?
Hele leuke foto's! Dit is weer eens wat anders dan de standaard 'Franse camping' foto's.
Had je bijna een Afrikaans vriendinnetje Kaas? Of waarom moest ze huilen? Hele leuke foto's! Dit is weer eens wat anders dan de standaard 'Franse camping' foto's.
Citaat van William op 29 januari 2011, 18:41Ze is gewoon een vriendin maar ik kwam iedere dag even langs om een biertje te drinken en even praten. Sommige mensen daar dachten wel dat het me vriendin was
@impy Het maakt zeker veel indruk je maakt daar dingen mee die je hier nooit zal zien
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Ze is gewoon een vriendin maar ik kwam iedere dag even langs om een biertje te drinken en even praten. Sommige mensen daar dachten wel dat het me vriendin was
@impy Het maakt zeker veel indruk je maakt daar dingen mee die je hier nooit zal zien
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Citaat van William op 29 januari 2011, 22:56Prachtig om te zien zeg!
Dit is echt een totaal andere wereld kan je zo al aflezen van de foto's.
Leuk dat je ze hier post!
Prachtig om te zien zeg!
Dit is echt een totaal andere wereld kan je zo al aflezen van de foto's.
Leuk dat je ze hier post!