Café de Download
Citaat van Freddytje op 18 januari 2011, 21:18Ah joh, je zult ons echt niet missen als je daar bent. Let maar op! Lekker rustig, geen mensen die je moet helpen.. naja.. denk en hoop ik voor je
Ah joh, je zult ons echt niet missen als je daar bent. Let maar op! Lekker rustig, geen mensen die je moet helpen.. naja.. denk en hoop ik voor je
Citaat van Zombymario op 19 januari 2011, 15:39Merk net op dat ik al 2 jaar lid ben op het forum!
Rondje van mij
Merk net op dat ik al 2 jaar lid ben op het forum! Rondje van mij
Citaat van Freddytje op 19 januari 2011, 16:53Nice Bart! Was je vroeger ook al zo'n goede helper en gezellig lid?
Nog een half jaartje en dan ben ik ook wel weer 2 jaar lid
Nice Bart! Was je vroeger ook al zo'n goede helper en gezellig lid? Nog een half jaartje en dan ben ik ook wel weer 2 jaar lid
Citaat van Erwin. op 19 januari 2011, 18:22Bart was vroeger erg gezellig.
En een goede hulp hoor ook erg goed gegroeid nog.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Bart was vroeger erg gezellig.
En een goede hulp hoor ook erg goed gegroeid nog.
Citaat van Freddytje op 19 januari 2011, 18:27Hoezo? LOL @ bart. Omdat je het zo goed doet
en de commentaren boven mij confirmen dat.
Hoezo? LOL @ bart. Omdat je het zo goed doet en de commentaren boven mij confirmen dat.
Citaat van Duken op 19 januari 2011, 18:30Sommige leden hangen hier echt al gezelliglang
Maar wees gerust! Er zal een meeting komen! Lijkt me echt een goed plan om elkaar eens in het echt te spreken en wat gezelligs te doen. O0
Sommige leden hangen hier echt al gezelliglang
Maar wees gerust! Er zal een meeting komen! Lijkt me echt een goed plan om elkaar eens in het echt te spreken en wat gezelligs te doen. O0