Café de Download
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 10:37Als ftd weg gaat dan stort mijn download wereld in
dan download je ineens veel meer niet werkende dingen of virussen..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Als ftd weg gaat dan stort mijn download wereld in dan download je ineens veel meer niet werkende dingen of virussen..
Citaat van Erwin. op 16 januari 2011, 10:41Als FTD verdwijnt zal er weer iets nieuws opstaan, ben ik niet bang voor
Er is nu al FTD 4 wat te benaderen is via het web en dus geen programma.
En er zijn sowieso al meerdere alternatieven, die worden zelfs gepost op FTD
Als FTD verdwijnt zal er weer iets nieuws opstaan, ben ik niet bang voor
Er is nu al FTD 4 wat te benaderen is via het web en dus geen programma.
En er zijn sowieso al meerdere alternatieven, die worden zelfs gepost op FTD
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 10:50Tuurlijk zal er iets nieuws komen. Maar voor hoe lang en zijn die programmas wel echt beter
Maar ja, hoe groot is de kans dat ftd uit de lucht gaat. Ik denk dat TPB eerder uit de lucht is.
Tuurlijk zal er iets nieuws komen. Maar voor hoe lang en zijn die programmas wel echt beter
Maar ja, hoe groot is de kans dat ftd uit de lucht gaat. Ik denk dat TPB eerder uit de lucht is.
Citaat van William op 16 januari 2011, 10:55Ik heb net een abbo afgesloten op de quest nu alleen volgende week me abbo op de donald duck opzeggen. Bij me abbo op de quest krijg ik een bergmann popcube Mini mp3 Speaker weet iemand hoe goed zo iets is ???
Ik heb net een abbo afgesloten op de quest nu alleen volgende week me abbo op de donald duck opzeggen. Bij me abbo op de quest krijg ik een bergmann popcube Mini mp3 Speaker weet iemand hoe goed zo iets is ???
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 11:02Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat de quest een heel leuk blad is.
Yay 28 januari nieuwe pu
En 29 een zwarte labrador puppy ophalen. We weten al welke het wordt en zijn al een paar keer wezen kijken. Drukke beesten zeg, en welke nemen wij. Jaja de drukste
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat de quest een heel leuk blad is.
Yay 28 januari nieuwe pu
En 29 een zwarte labrador puppy ophalen. We weten al welke het wordt en zijn al een paar keer wezen kijken. Drukke beesten zeg, en welke nemen wij. Jaja de drukste
Citaat van Pctje op 16 januari 2011, 11:28Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat de quest een heel leuk blad is.
Yay 28 januari nieuwe pu
waar blijven de fotos van de pups! zienzien
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat de quest een heel leuk blad is.
Yay 28 januari nieuwe pu
waar blijven de fotos van de pups! zienzien
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 11:43Haha binnenkort, ik kan ze zo snel niet vinden op de PC. Waarschijnlijk staan ze nog op de camera
Ik hoop dat ik ze er vanmiddag wel op heb staan
Haha binnenkort, ik kan ze zo snel niet vinden op de PC. Waarschijnlijk staan ze nog op de camera
Ik hoop dat ik ze er vanmiddag wel op heb staan
Citaat van Marciej123 op 16 januari 2011, 14:10Ik zie net. Ik ben over de 2000 posts heen, Feestjee
Ik zie net. Ik ben over de 2000 posts heen, Feestjee
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 14:20Over de 1000 views op YouTube met het account colorful
. Heeft iemand de links al verspreid? En alle 5 de nummers gehoord? Aangezien ik geen reacties meer krijg in het topic zelf.
Over de 1000 views op YouTube met het account colorful . Heeft iemand de links al verspreid? En alle 5 de nummers gehoord? Aangezien ik geen reacties meer krijg in het topic zelf.
Citaat van Wous op 16 januari 2011, 14:43We zijn hier op duken niet om links te verspreiden van anderen he
Ik ga jou tracks nog wel eens luisteren, momenteel niet.
We zijn hier op duken niet om links te verspreiden van anderen he
Ik ga jou tracks nog wel eens luisteren, momenteel niet.