Café de Download
Citaat van Wous op 12 januari 2011, 19:05Wat een vulgaire praat hier, headsh0t is terug en het gaat meteen weer mis... :police:
Hahahha
Welcome back Headsh0t!
Wat een vulgaire praat hier, headsh0t is terug en het gaat meteen weer mis... :police:
Hahahha
Welcome back Headsh0t!
Citaat van William op 12 januari 2011, 19:21Wat een vulgaire praat hier, headsh0t is terug en het gaat meteen weer mis... :police:
Ik kon geen ander antwoord verzinnen. Sorry. :'(
@ wous en anderen, tnx
Wat een vulgaire praat hier, headsh0t is terug en het gaat meteen weer mis... :police:
Ik kon geen ander antwoord verzinnen. Sorry. :'(
@ wous en anderen, tnx
Citaat van William op 12 januari 2011, 19:35Ja voor zover ik weet wel.
Ik zit in examenjaar dus laatste tijd veel leren. Bah. Maar ik moet slagen!
Gaat alles met jou ook goed kaas?
Ja voor zover ik weet wel. Ik zit in examenjaar dus laatste tijd veel leren. Bah. Maar ik moet slagen!
Gaat alles met jou ook goed kaas?
Citaat van Freddytje op 12 januari 2011, 23:25Ik ga maar is ff slapen. Morgen weer school
Btw, kan iedereen de links van mijn zelfgemaakte muziek op andere websites zetten. Staat als topic in de huiskamer.
Dan krijgen we meer vieuws en tips. Alvast bedankt
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik ga maar is ff slapen. Morgen weer school
Btw, kan iedereen de links van mijn zelfgemaakte muziek op andere websites zetten. Staat als topic in de huiskamer.
Dan krijgen we meer vieuws en tips. Alvast bedankt
Citaat van Marciej123 op 12 januari 2011, 23:27Zal ook maar eens slapen. Hopelijk.. @freddy. Zal wel aan wat mensen doorsturen
+forums.
Latuuur
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zal ook maar eens slapen. Hopelijk.. @freddy. Zal wel aan wat mensen doorsturen +forums.
Latuuur
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 12 januari 2011, 23:30Thnx marc
morgen pw mo moet lukken. Nog niet echt geleerd alleen.. alle cijfers wel afgerond minimaal een 7 op mn eind lijst
atm dan, nog 2 raporten te gaan.
Thnx marc
morgen pw mo moet lukken. Nog niet echt geleerd alleen.. alle cijfers wel afgerond minimaal een 7 op mn eind lijst atm dan, nog 2 raporten te gaan.