Café de Download
Citaat van Freddytje op 10 januari 2011, 23:03Ik ga maar is slapen. Morgen weer vroeg op..
iemand nieuwe liedje al geluisterd? Staat in fl studio song topic in de huiskamer
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik ga maar is slapen. Morgen weer vroeg op..
iemand nieuwe liedje al geluisterd? Staat in fl studio song topic in de huiskamer
Citaat van Marciej123 op 10 januari 2011, 23:18Ik ook pitten.
Ja ikke
klonk heel goed. Veel beter als de 2e!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik ook pitten.
Ja ikke klonk heel goed. Veel beter als de 2e!
Citaat van Zombymario op 11 januari 2011, 07:16Ik lig nog lekker in men bedje, hoef pas over een uurtje weg
Ik ook, alleen ben ik al wakker
Ik lig nog lekker in men bedje, hoef pas over een uurtje weg
Citaat van Marciej123 op 11 januari 2011, 08:01Fraude.. ik zit al een half uur in de klas
Fraude.. ik zit al een half uur in de klas
Citaat van Freddytje op 11 januari 2011, 08:03Ik ga zo op weg naar school. Hoe laat ben je vrij dan? Ik kwart over 3
Ik ga zo op weg naar school. Hoe laat ben je vrij dan? Ik kwart over 3
Citaat van Robbert op 11 januari 2011, 08:35Haha, ik hoef pas om 13.05 uur op school te zijn tot 14.35 (alleen voor Scheikunde proefwerk).
Haha, ik hoef pas om 13.05 uur op school te zijn tot 14.35 (alleen voor Scheikunde proefwerk).
Citaat van William op 11 januari 2011, 13:46Ik lig nog lekker in men bedje, hoef pas over een uurtje weg
xD
Ik was toen toch ook wakker
xD
Citaat van Zombymario op 11 januari 2011, 13:49Ik lig nog lekker in men bedje, hoef pas over een uurtje weg
xD
Ja, maar was wel lekker uit me bed. Misschien was ik niet helemaal wakker toen ik het schreef
xD
Ja, maar was wel lekker uit me bed. Misschien was ik niet helemaal wakker toen ik het schreef