Café de Download
Citaat van IfElse op 4 januari 2011, 12:55Als werk verdwijnt hoe moet je dan geld verdienen. Maarja, dat is zo opgelost als iedereen een Robot koopt die voor hem/haar werkt
Als werk verdwijnt hoe moet je dan geld verdienen. Maarja, dat is zo opgelost als iedereen een Robot koopt die voor hem/haar werkt
Citaat van IfElse op 4 januari 2011, 15:36En wat gaan we doen als we geen werk meer hebben? Hele dag slapen?
Dingen doen die je door werk niet meer kan.
En wat gaan we doen als we geen werk meer hebben? Hele dag slapen?
Dingen doen die je door werk niet meer kan.
Citaat van Wous op 4 januari 2011, 15:40Volgens mij ga je je dan heel snel vervelen
Maarja er zijn altijd wel wat projectjes die ik kan ga doen zoals muziek maken, maar ik zit jammer genoeg nog verplicht op school..
Volgens mij ga je je dan heel snel vervelen
Maarja er zijn altijd wel wat projectjes die ik kan ga doen zoals muziek maken, maar ik zit jammer genoeg nog verplicht op school..
Citaat van Freddytje op 4 januari 2011, 23:07Ik ga zo maar is slapen. Morgen gaat de wekker weer om kwart voor zeven. Ik hoop dus niet dat ik me ga verslapen..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik ga zo maar is slapen. Morgen gaat de wekker weer om kwart voor zeven. Ik hoop dus niet dat ik me ga verslapen..
Citaat van Wous op 5 januari 2011, 00:29Net nog even de film 'Killers' gekeken, erg leuke film
Ik ben vandaag toch vrij dus ik dacht laat ik even een filmpje pakken
post 1234
Net nog even de film 'Killers' gekeken, erg leuke film
Ik ben vandaag toch vrij dus ik dacht laat ik even een filmpje pakken
post 1234
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2011, 00:37haha studiedag ofzo?
en gratz met je post!
haha studiedag ofzo?
en gratz met je post!
Citaat van Wous op 5 januari 2011, 00:42Nee normaal heb ik zowieso maar 4 uur les op woensdag en laat dat nou net een x allemaal uitvallen
thanks
Nee normaal heb ik zowieso maar 4 uur les op woensdag en laat dat nou net een x allemaal uitvallen
thanks
Citaat van Freddytje op 5 januari 2011, 06:29Dat overkomt mij nou nooit. Van half 9 tot kwart over 4
dat wordt dus even bikkelen
Dat overkomt mij nou nooit. Van half 9 tot kwart over 4 dat wordt dus even bikkelen