Café de Download
Citaat van William op 15 december 2010, 21:25Faild mijn iPod nou of Faild duken.nl?
Ik zie in het topic van die nieuwe battlefield op eens een afbeeldig van Kawasaki motors ofzo en ik zie ook toon recente ongelezen berichten niet meer ?.?
Faild mijn iPod nou of Faild duken.nl?
Ik zie in het topic van die nieuwe battlefield op eens een afbeeldig van Kawasaki motors ofzo en ik zie ook toon recente ongelezen berichten niet meer ?.?
Citaat van Pctje op 17 december 2010, 12:43er zal toch meer aan de hand zijn want bij mijn nokia zagk ook een rare afbeelding in het bf topic..
er zal toch meer aan de hand zijn want bij mijn nokia zagk ook een rare afbeelding in het bf topic..
Citaat van Zombymario op 17 december 2010, 13:47Man, sneeuw is leuk maar dit! Laat thuis en en het is glad. Heb nog wel een auto geholpen die in de sneeuw vastzat.
Man, sneeuw is leuk maar dit! Laat thuis en en het is glad. Heb nog wel een auto geholpen die in de sneeuw vastzat.
Citaat van DukeNPDA op 17 december 2010, 14:02Heren... ik denk dat ik straks wel last heb van files....
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Heren... ik denk dat ik straks wel last heb van files....
Sent from my HTC Desire using Tapatalk