Café de Download
Citaat van Erwin. op 26 november 2010, 20:54nee niet in het cafe zit lekker op de bank
maar jij bedoeld waarschijnlijk het duken cafe.
nee niet in het cafe zit lekker op de bank maar jij bedoeld waarschijnlijk het duken cafe.
Citaat van William op 26 november 2010, 22:14ik vervloek nu officieel die hoeren boeren van TNT.
Nog steeds geen gran turismo op mn deurmat :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat heb jij tegen boeren :guns: Ik kom uit een boerendorp (ben zelf gelukkig geen boer)
ik vervloek nu officieel die hoeren boeren van TNT.
Wat heb jij tegen boeren :guns: Ik kom uit een boerendorp (ben zelf gelukkig geen boer)
Citaat van DukeNPDA op 27 november 2010, 08:35T sneeuwt hier in het boerendorp zwaag. Jammer dat t niet blijft liggen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
T sneeuwt hier in het boerendorp zwaag. Jammer dat t niet blijft liggen.
Citaat van William op 27 november 2010, 09:32d
gelukkig maar ik ga zo me motor halen uit zwaag
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
d
gelukkig maar ik ga zo me motor halen uit zwaag
Citaat van DukeNPDA op 27 november 2010, 09:52Je moter uit zwaag? Wat doet hij hier
![]()
Gisteren mijn auto gewassen.... ik heb m nog 7 maanden in de lease
Je moter uit zwaag? Wat doet hij hier
Gisteren mijn auto gewassen.... ik heb m nog 7 maanden in de lease
Citaat van William op 27 november 2010, 09:54me rem licht deed het niet en ik heb hem gekocht bij een dealer in zwaag
me rem licht deed het niet en ik heb hem gekocht bij een dealer in zwaag
Citaat van DukeNPDA op 27 november 2010, 09:59Aaa vandaar. Rijden zonder remlicht is idd niet heel verstandig. Maar rij voorzichtig straks.
Ik ga vanavond naar die nieuwe HP film in de amsterdam arena (imax). Hopen dat t weer meevalt op de terug reis.
Aaa vandaar. Rijden zonder remlicht is idd niet heel verstandig. Maar rij voorzichtig straks.
Ik ga vanavond naar die nieuwe HP film in de amsterdam arena (imax). Hopen dat t weer meevalt op de terug reis.
Citaat van William op 27 november 2010, 10:08Haal hem toch maar een andere keer op het sneeuwt nu te hard om te rijden :'(
Haal hem toch maar een andere keer op het sneeuwt nu te hard om te rijden :'(
Citaat van Pctje op 27 november 2010, 10:45ik vervloek nu officieel die hoeren boeren van TNT.
hee zeg tis hier niet verkloot de quote
En je zegt nu zelf ook gelukkig dus volgens mij heb je zelf ook een vooroordeel :police:
hahaha
ik vervloek nu officieel die hoeren boeren van TNT.
hee zeg tis hier niet verkloot de quote
En je zegt nu zelf ook gelukkig dus volgens mij heb je zelf ook een vooroordeel :police:
hahaha