Café de Download
Citaat van Marciej123 op 21 november 2010, 16:09Niet zelf gedaan, iemand bood t aan, En was gelukkig er snel bij
Dusja :
Niet zelf gedaan, iemand bood t aan, En was gelukkig er snel bij Dusja :
Citaat van Wous op 21 november 2010, 18:33Ah shit ! Ik vond het altijd al zo raar dat mijn posts er niet bij kwamen -.-
Even een topic zoeken om een nuttige post te maken
Ah shit ! Ik vond het altijd al zo raar dat mijn posts er niet bij kwamen -.-
Even een topic zoeken om een nuttige post te maken
Citaat van Erwin. op 21 november 2010, 18:35kun je doen vergeet niet dat elke mod je counter aan kan passen
kan je er zo weer 100 omlaag zetten
kun je doen vergeet niet dat elke mod je counter aan kan passen
Citaat van Duken op 21 november 2010, 18:35Bagger... ben een laptop opnieuw aan het inrichten voor een kennis. (je kent t wel... nooit JA zeggen trouwens... )
Laatste paar updates aan het installeren... pak ik de laptop op. Poef! Nu komt hij niet meer in windows... olé!
Bagger... ben een laptop opnieuw aan het inrichten voor een kennis. (je kent t wel... nooit JA zeggen trouwens... )
Laatste paar updates aan het installeren... pak ik de laptop op. Poef! Nu komt hij niet meer in windows... olé!
Citaat van Wous op 21 november 2010, 18:37kun je doen vergeet niet dat elke mod je counter aan kan passen
Jaa maar dat doen jullie niet zomaar xD
Tenminste jullie meoten daar wel een goede reden voor hebben
kun je doen vergeet niet dat elke mod je counter aan kan passen
Jaa maar dat doen jullie niet zomaar xD
Tenminste jullie meoten daar wel een goede reden voor hebben
Citaat van Erwin. op 21 november 2010, 18:40Bagger... ben een laptop opnieuw aan het inrichten voor een kennis. (je kent t wel... nooit JA zeggen trouwens... )
ai ik ken het maar al te goed, heb laatst een mail aan heel de familie en vrienden rond gestuurd dat ik niets meer doe op ict gebied, je kan elke keer maar opdraven als er iets is enz, mjah nu gaat natuurlijk de een na de andere mobiel kapot.
Maar ict ben ik van afgestapt tis elke keer wat.
Bagger... ben een laptop opnieuw aan het inrichten voor een kennis. (je kent t wel... nooit JA zeggen trouwens... )
ai ik ken het maar al te goed, heb laatst een mail aan heel de familie en vrienden rond gestuurd dat ik niets meer doe op ict gebied, je kan elke keer maar opdraven als er iets is enz, mjah nu gaat natuurlijk de een na de andere mobiel kapot.
Maar ict ben ik van afgestapt tis elke keer wat.