Café de Download
Citaat van Erwin. op 19 november 2010, 20:55eej :police: heb je zin om te rennen jonge
ghehe vind ze wel leuk kan niet wachten op de film
al lijk me die wat te overdreven maar die kleine stukjes en hun dvd is wel vet.
en toen ik twitterde at ik ook een jos brinky
eej :police: heb je zin om te rennen jonge
ghehe vind ze wel leuk kan niet wachten op de film al lijk me die wat te overdreven maar die kleine stukjes en hun dvd is wel vet.
Citaat van William op 20 november 2010, 00:24eej :police: heb je zin om te rennen jonge
Bij trailers van een film laten ze altijd de beste stukken zien denk zelf dat het wel mee zal vallen hoe overdreven het is
eej :police: heb je zin om te rennen jonge
Bij trailers van een film laten ze altijd de beste stukken zien denk zelf dat het wel mee zal vallen hoe overdreven het is
Citaat van William op 20 november 2010, 17:20Nou, Impy is niet meer geweest... Heel de nacht voor niks opgebleven.... Guinnnes zelf maar opgedronken.
Nou, Impy is niet meer geweest... Heel de nacht voor niks opgebleven.... Guinnnes zelf maar opgedronken.
Citaat van William op 20 november 2010, 18:07Tsja.. zonde zeg! Vanavond gaat ook niet leuken, zal niet voor half twee thuis zijn, als je dan nog wilt komen ben je welkom. Dr is nog trappist en hoegaarden in de kelder!
Tsja.. zonde zeg! Vanavond gaat ook niet leuken, zal niet voor half twee thuis zijn, als je dan nog wilt komen ben je welkom. Dr is nog trappist en hoegaarden in de kelder!
Citaat van Pctje op 21 november 2010, 09:27pfoeeeee, ik heb een kater.. sjongejonge gister hadk personeelsfeest.
Nog tips om de kater zo dragelijk mogelijk te maken?
Hijs wel heel erg dit keer haha
pfoeeeee, ik heb een kater.. sjongejonge gister hadk personeelsfeest.
Nog tips om de kater zo dragelijk mogelijk te maken?
Hijs wel heel erg dit keer haha