Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 november 2010, 07:05wordt net wakker. Nou dat wordt te laat komen zeg :s doe maaar wat energy :
wordt net wakker. Nou dat wordt te laat komen zeg :s doe maaar wat energy :
Citaat van Zombymario op 16 november 2010, 13:32Jullie komen er vroeg uit. Maar ik ben net uit dus doe mij maar een koffie.
Jullie komen er vroeg uit. Maar ik ben net uit dus doe mij maar een koffie.
Citaat van Wous op 16 november 2010, 23:35Het zit vandaag(gister) niet mee eerst had ik dat ik op me website iets had veranderd en perongeluk een </div> had verwijderd waardoor de hele layout in elkaar lag en daar heb ik uren over gedaan om uit te vinden wat het probleem was. En nu heb ik steeds met me pc last van bluescreens en het niet kunnen openen van bestanden, terwijl ik net me hele laptop naar fabrieksinstellingen heb gezet ! ;O
Nouja nu maar even lekker slapen dan..
Het zit vandaag(gister) niet mee eerst had ik dat ik op me website iets had veranderd en perongeluk een </div> had verwijderd waardoor de hele layout in elkaar lag en daar heb ik uren over gedaan om uit te vinden wat het probleem was. En nu heb ik steeds met me pc last van bluescreens en het niet kunnen openen van bestanden, terwijl ik net me hele laptop naar fabrieksinstellingen heb gezet ! ;O
Nouja nu maar even lekker slapen dan..
Citaat van Duken op 17 november 2010, 09:47Tja divjes...
als je hem ergens niet sluit dan is je layout van voor tot achter verpest
Ik ken da gevoel.
Tja divjes...
als je hem ergens niet sluit dan is je layout van voor tot achter verpest
Ik ken da gevoel.
Citaat van Demo op 17 november 2010, 14:09zo gaat het scherm van me laptop tegenwoordig door het leven
hij start nog wel op enzo, kan er ook gewoon een scherm op aansluiten, maar het scherm zelf is kapot
zo gaat het scherm van me laptop tegenwoordig door het leven
hij start nog wel op enzo, kan er ook gewoon een scherm op aansluiten, maar het scherm zelf is kapot
Citaat van Demo op 17 november 2010, 14:17Geen garantie meer?
jammer genoeg niet, zat anderhalf jaar garantie op, kheb m nou 1 jaar en 11 maanden :'(
Geen garantie meer?
jammer genoeg niet, zat anderhalf jaar garantie op, kheb m nou 1 jaar en 11 maanden :'(
Citaat van Erwin. op 17 november 2010, 14:32nou en vermoedelijk zullen ze dit ook niet onder garantie herstellen denk ik zo
een reparatie als deze komt gemiddeld op 500 tot 600 euro.
nou en vermoedelijk zullen ze dit ook niet onder garantie herstellen denk ik zo
een reparatie als deze komt gemiddeld op 500 tot 600 euro.