Café de Download
Citaat van Pctje op 15 november 2010, 16:48Nuttig...
deze post voegt anders ook niet veel toe.
Ik bedoelde niet de post maar de PC, waar heb je nou zo veel geheugen en vermogen voor nodig....
zet dat dan gelijk neer
en @wous:
Kheb nu nog een keer gebeld en binnen 5 dagen is het rond.
Nuttig...
deze post voegt anders ook niet veel toe.
Ik bedoelde niet de post maar de PC, waar heb je nou zo veel geheugen en vermogen voor nodig....
zet dat dan gelijk neer
en @wous:
Citaat van Wous op 15 november 2010, 16:51en [A]wous:
Ja dat zeiden ze bij mij ook toen deed ie het nog niet en duurde het nog een x 5 dagen en nog een x en toen deed ie het pas..
en [A]wous:
Ja dat zeiden ze bij mij ook toen deed ie het nog niet en duurde het nog een x 5 dagen en nog een x en toen deed ie het pas..
Citaat van Pctje op 15 november 2010, 18:03Leek me eigenlijk wel duidelijk. . .
Als je het zo leest "nuttig" kan je het op vele manieren interpreteren.
[a] wous: Op hoop van zegen dat dat dan maar niet bij mij het geval is
Leek me eigenlijk wel duidelijk. . .
Citaat van William op 15 november 2010, 18:08Leek me eigenlijk wel duidelijk. . .
Ik snapte eigenlijk direct wat hij bedoelde..
Leek me eigenlijk wel duidelijk. . .
Ik snapte eigenlijk direct wat hij bedoelde..
Citaat van Erwin. op 15 november 2010, 19:07ja en nee dit soort gebrabbel hoort in de chat plaats.
zal het eens met de mods over hebben om een aantal leden eruit te lichten en daarbij de posts eens na te kijken op inhoud, alles wat geen inhoud heeft wordt verwijderd, oftewel je post aantal wordt lager als het men daar allemaal om te doen is.
Wij zijn wat dat betreft al een heel soepel forum hier mag heel veel vergeleken met andere fora, maak hier gebruik van geen misbruik!
Anders gooien we heel de deur op slot en worden we strenger.
Geld voor iedereen: Graag wat inhoud toevoegen aan je post en niet alleen leuk, nuttig, onzin, vind ik niet enz.
ja en nee dit soort gebrabbel hoort in de chat plaats.
zal het eens met de mods over hebben om een aantal leden eruit te lichten en daarbij de posts eens na te kijken op inhoud, alles wat geen inhoud heeft wordt verwijderd, oftewel je post aantal wordt lager als het men daar allemaal om te doen is.
Wij zijn wat dat betreft al een heel soepel forum hier mag heel veel vergeleken met andere fora, maak hier gebruik van geen misbruik!
Anders gooien we heel de deur op slot en worden we strenger.
Geld voor iedereen: Graag wat inhoud toevoegen aan je post en niet alleen leuk, nuttig, onzin, vind ik niet enz.
Citaat van Tom op 15 november 2010, 19:11Hm, volgens mij vertaalt Google het Fins niet echt goed naar Nederlands... Dit lijkt me niet helemaal te kloppen:
Kiva kuulla että joku täällä pohjolan perukoilla omistaa kyseisen vaihteen..
=
Leuk om te horen dat iemand hier de noordelijke wildernis van het vistuig bezit..
Hm, volgens mij vertaalt Google het Fins niet echt goed naar Nederlands... Dit lijkt me niet helemaal te kloppen:
Kiva kuulla että joku täällä pohjolan perukoilla omistaa kyseisen vaihteen..
=
Leuk om te horen dat iemand hier de noordelijke wildernis van het vistuig bezit..