Café de Download
Citaat van Farid. op 25 april 2008, 07:59lijkt me echt leuk om online te spelen
ik moet vandaag van kwart voor 1 tot half 3 naar school
:
lijkt me echt leuk om online te spelen
ik moet vandaag van kwart voor 1 tot half 3 naar school :
Citaat van William op 25 april 2008, 16:53Waarom ging je uit die loby waar we met z'n 2en in zaten?
Op vacant had je me wel een paar keer!
Zit nu in lvl 16 van de 3e keer online mode. O0
zo gast belde dat k em ff moest helpen. en ik heb nog maar 1 internet kabel , dus het is of me 360 of pc.
maar 3de keer al.. aardig gek , ik zit net op lvl 42 voor de eerste keer. het enigste wat je erbij krijgt is toch een soort tekentje?
maar ik vind het wel jammer dat je geen achievements krijgt voor het online spelen.
als het goed is vanavond GTA
😀
Waarom ging je uit die loby waar we met z'n 2en in zaten?
Op vacant had je me wel een paar keer!
Zit nu in lvl 16 van de 3e keer online mode. O0
zo gast belde dat k em ff moest helpen. en ik heb nog maar 1 internet kabel , dus het is of me 360 of pc.
maar 3de keer al.. aardig gek , ik zit net op lvl 42 voor de eerste keer. het enigste wat je erbij krijgt is toch een soort tekentje?
maar ik vind het wel jammer dat je geen achievements krijgt voor het online spelen.
als het goed is vanavond GTA 😀
Citaat van Tom op 27 april 2008, 18:46Ik wilde even kwijt dat ik vandaag 2e ben geworden in een overall klassement van 7 hardloopwedstrijden.
75 euri in da pocket!
Ik wilde even kwijt dat ik vandaag 2e ben geworden in een overall klassement van 7 hardloopwedstrijden. 75 euri in da pocket!
Citaat van Farid. op 5 mei 2008, 14:22ik wilde even kwijt dat ik een nieuwe 'Sig' heb, wat vinden jullie ervan, knap he :buck: :cool2:
ik wilde even kwijt dat ik een nieuwe 'Sig' heb, wat vinden jullie ervan, knap he :buck: :cool2:
Citaat van Farid. op 5 mei 2008, 16:45Ziet er netjes uit, alleen verdwijnen er een paar letters met dat dat bord met mijn ip erop
kan niet, het is van een site, ;D
Ziet er netjes uit, alleen verdwijnen er een paar letters met dat dat bord met mijn ip erop
kan niet, het is van een site, ;D