Café de Download
Citaat van Zombymario op 11 november 2010, 09:09Alvast om voor in de sinterklaasstemming te komen:
Alvast om voor in de sinterklaasstemming te komen:
Citaat van Tom op 11 november 2010, 09:18Ah, neeeee... Niet een parodie op DAT nummer... "Ik ben een zwarte P, maar heb een witte L en als je hem niet lust, je moeder lust hem wel." Omg, en dat is voor hele jonge kinderen bedoeld?
Ah, neeeee... Niet een parodie op DAT nummer... "Ik ben een zwarte P, maar heb een witte L en als je hem niet lust, je moeder lust hem wel." Omg, en dat is voor hele jonge kinderen bedoeld?
Citaat van Zombymario op 11 november 2010, 15:11Me broer kwam hem tegen en zo ik dus ook. Ook wel een vet nummer en trailer van die nieuwe New Kids film:
Me broer kwam hem tegen en zo ik dus ook. Ook wel een vet nummer en trailer van die nieuwe New Kids film:
Citaat van Rikkert. op 11 november 2010, 16:10Me broer kwam hem tegen en zo ik dus ook. Ook wel een vet nummer en trailer van die nieuwe New Kids film:
NEW KIDS ft Paul Elstak - TURBO
Leuk liedje. Ben ook benieuwd naar de film!
Piet van Vliet - Zwarte P, Witte L ( Sinterklaas 2010 ) (www.liedvanpiet.nl)
Wat moet ik hier van zeggen
Het is geweldig!!
Me broer kwam hem tegen en zo ik dus ook. Ook wel een vet nummer en trailer van die nieuwe New Kids film:
NEW KIDS ft Paul Elstak - TURBO
Leuk liedje. Ben ook benieuwd naar de film!
Piet van Vliet - Zwarte P, Witte L ( Sinterklaas 2010 ) (http://www.liedvanpiet.nl)
Wat moet ik hier van zeggen Het is geweldig!!
Citaat van Wous op 11 november 2010, 17:25Bij jullie ook zo'n zeikweer? Regen, bliksem en enorm harde wind :s
Ja echt klote weer :s
Bij jullie ook zo'n zeikweer? Regen, bliksem en enorm harde wind :s
Ja echt klote weer :s
Citaat van Duken op 11 november 2010, 17:47Ja echt mad weer!
Ik moet nog 15 minuten werken! Daarna klaar en de avond voor mijzelf! Joepie!!
Ja echt mad weer!
Ik moet nog 15 minuten werken! Daarna klaar en de avond voor mijzelf! Joepie!!