Café de Download
Citaat van Marciej123 op 30 oktober 2010, 21:44Skype is toch gratis? Er staat iets over tegoed?!
Das naar iemand mobiel bellen.
Skype is gewoon gratis, (pc-pc)
Doe maar een fanta:) Morgen lekker naar beekse bergen waarschijnlijk, Ligt aan het weer.
En vannacht uurtje langer slapen
Skype is toch gratis? Er staat iets over tegoed?!
Das naar iemand mobiel bellen.
Skype is gewoon gratis, (pc-pc)
Doe maar een fanta:) Morgen lekker naar beekse bergen waarschijnlijk, Ligt aan het weer.
En vannacht uurtje langer slapen
Citaat van Pctje op 30 oktober 2010, 22:57pfoe dat uurtje extra kan geen kwaad
kheb nog zoveel te doen dat ik dat uurtje mooi extra gebruik om te werken :s
pfoe dat uurtje extra kan geen kwaad
kheb nog zoveel te doen dat ik dat uurtje mooi extra gebruik om te werken :s
Citaat van William op 31 oktober 2010, 11:44Bockbier feest was gister erg gezellig het duurde alleen niet zo lang maar dat was maar goed ook na 7 bockbier heb je hem al aardig zitten :drank:
Bockbier feest was gister erg gezellig het duurde alleen niet zo lang maar dat was maar goed ook na 7 bockbier heb je hem al aardig zitten :drank:
Citaat van Rikkert. op 31 oktober 2010, 12:02Ik hoorde het gisteren bij Shownieuws. Heb alleen maar gehoord dat ie was overleden niet waardoor...
Ik hoorde het gisteren bij Shownieuws. Heb alleen maar gehoord dat ie was overleden niet waardoor...
Citaat van William op 31 oktober 2010, 13:59Iemand heeft duidelijk niet opgelet op school....
Hij geldt als één van de belangrijkste naoorlogse Nederlandse schrijvers. Hij wordt gerekend tot "De Grote Drie" van de naoorlogse Nederlandse literatuur, waartoe ook Willem Frederik Hermans en Gerard Reve behoren.
Iemand heeft duidelijk niet opgelet op school....
Hij geldt als één van de belangrijkste naoorlogse Nederlandse schrijvers. Hij wordt gerekend tot "De Grote Drie" van de naoorlogse Nederlandse literatuur, waartoe ook Willem Frederik Hermans en Gerard Reve behoren.