Café de Download
Citaat van Rikkert. op 18 september 2010, 16:09Wist niet dat je je rep kunt uitzetten
Ben nu benudorm bastards aan het kijken is echt gewoon doeloos
En daarom grappig
Wist niet dat je je rep kunt uitzetten
Ben nu benudorm bastards aan het kijken is echt gewoon doeloos En daarom grappig
Citaat van William op 19 september 2010, 10:22Wist niet dat je je rep kunt uitzetten
En daarom grappig
Ik krijg het nog wel maar je ziet het niet
Wist niet dat je je rep kunt uitzetten
En daarom grappig
Ik krijg het nog wel maar je ziet het niet
Citaat van Zombymario op 19 september 2010, 10:36Heeft iemand ook dat je lange broeken niet meer na de zomer aan kan? Heb de hele zomer geen lange broek gedragen (logisch), maar ik pas er nog maar een paar. Groei ik zo hard dan :-[
En doe mij maar een kom muesli.
Heeft iemand ook dat je lange broeken niet meer na de zomer aan kan? Heb de hele zomer geen lange broek gedragen (logisch), maar ik pas er nog maar een paar. Groei ik zo hard dan :-[
En doe mij maar een kom muesli.
Citaat van Zombymario op 19 september 2010, 11:05Ik ben 16 dus dat kan kloppen. Nou, word weer lekker voor kleren winkelen
Ik ben 16 dus dat kan kloppen. Nou, word weer lekker voor kleren winkelen
Citaat van DukeNPDA op 22 september 2010, 19:22Aaaaaaaa gvd. Me nieuwe thuis server / shuttle is er mee uit gescheiden.... rma bij azerty. Lekkere poep Zooo weer....
Aaaaaaaa gvd. Me nieuwe thuis server / shuttle is er mee uit gescheiden.... rma bij azerty. Lekkere poep Zooo weer....
Citaat van Duken op 23 september 2010, 06:28Nou het is dus lekker klote. Me server is gewoon na twee draaidagen overleden. Straks versturen naar Azerty. Ze hebben helaas deze shuttle niet meer op voorraad. Dan maar kijken naar een andere oplossing.
Nou het is dus lekker klote. Me server is gewoon na twee draaidagen overleden. Straks versturen naar Azerty. Ze hebben helaas deze shuttle niet meer op voorraad. Dan maar kijken naar een andere oplossing.
Citaat van Rikkert. op 24 september 2010, 09:59Dat is idd klote
Net terug van kamp 12km van huis
Was wel leuk een hele week koken en survivallen.
Elke dag rond 2 uur pas slapen en 7 uur weer eruit. Ben nu dus echt moe.
Dat is idd klote
Net terug van kamp 12km van huis Was wel leuk een hele week koken en survivallen.
Elke dag rond 2 uur pas slapen en 7 uur weer eruit. Ben nu dus echt moe.
Citaat van Marciej123 op 24 september 2010, 11:19Het is weekend
vanavond wss 538 ;D
Het is weekend vanavond wss 538 ;D
Citaat van Duken op 25 september 2010, 11:34Heerlijk! Lekker weekend en vanavond ook me neefje en nichtje te logeren. Gezellige kinderboel dus
Haha lekker samen broodjebakken en pannenkoeken eten. Heerlijk
Heerlijk! Lekker weekend en vanavond ook me neefje en nichtje te logeren. Gezellige kinderboel dus Haha lekker samen broodjebakken en pannenkoeken eten. Heerlijk