Café de Download
Citaat van William op 8 september 2010, 22:29Ik heb een vraagje, Hoe doe je met photoshop oid dit verwazigen? foto 1.
terwijl origineel:
Opacity of Fill verlagen en dan opslaan als Jpeg
Ik heb een vraagje, Hoe doe je met photoshop oid dit verwazigen? foto 1.
terwijl origineel:
Citaat van William op 9 september 2010, 13:20Ben nu op stage in Computerwinkel en heb al een paar PC's gerepareerd
Bevalt me weer goed, erg leuk en aardige collega's
We moeten dingen doen zoals:
PC's (voor/af)installeren, hardware vervangen, pc's repareren, dozen uitpakken en nog wat andere kleine dingentjes. Erg leuk
Ben nu op stage in Computerwinkel en heb al een paar PC's gerepareerd Bevalt me weer goed, erg leuk en aardige collega's
We moeten dingen doen zoals:
PC's (voor/af)installeren, hardware vervangen, pc's repareren, dozen uitpakken en nog wat andere kleine dingentjes. Erg leuk
Citaat van Marciej123 op 9 september 2010, 13:22Ik heb een vraagje, Hoe doe je met photoshop oid dit verwazigen? foto 1.
terwijl origineel:
Cs5 photoshop. Waar kan ik het vinden ??? Heb namelijk de NL versie.. heb zegmaar nog nooit gephotoshopped :s :-
terwijl origineel:
Cs5 photoshop. Waar kan ik het vinden ??? Heb namelijk de NL versie.. heb zegmaar nog nooit gephotoshopped :s :-
Citaat van William op 9 september 2010, 13:37Ik heb een vraagje, Hoe doe je met photoshop oid dit verwazigen? foto 1.
terwijl origineel:
Je kan ook bij Layers bovenin New Adjustment Layer en dan Exposure.
terwijl origineel:
Je kan ook bij Layers bovenin New Adjustment Layer en dan Exposure.
Citaat van Marciej123 op 9 september 2010, 13:53Hebbes, THANKS! +REP
Hebbes, THANKS! +REP
Citaat van Marciej123 op 10 september 2010, 11:47wie weet er een goede c++ tutorial?
kan je dat niet op youtube vinden? ???
wie weet er een goede c++ tutorial?
kan je dat niet op youtube vinden? ???
Citaat van William op 10 september 2010, 13:51Hier heb je misschien wel wat aan: http://www.cppgameprogramming.com/cgi/nav.cgi?page=index
Hier heb je misschien wel wat aan: http://www.cppgameprogramming.com/cgi/nav.cgi?page=index
Citaat van Wous op 10 september 2010, 17:02ik weet dat er heel veel zijn maar zijn er ook mensen die al eens zon tutorial hebben gebruikt? ik zou graag feedback willen horen
ik weet dat er heel veel zijn maar zijn er ook mensen die al eens zon tutorial hebben gebruikt? ik zou graag feedback willen horen