Café de Download
Citaat van Duken op 29 augustus 2010, 19:19Ja man echt drama. En het was al een keer "gerepareerd" maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan. Lekker gedoe weer... grond (tapijt) weer zeikie nat.... maar ja, wat doen we er nu aan? Hopen dat die gasten morgen het lek goed vinden en kunnen aanpakken.
Ja man echt drama. En het was al een keer "gerepareerd" maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan. Lekker gedoe weer... grond (tapijt) weer zeikie nat.... maar ja, wat doen we er nu aan? Hopen dat die gasten morgen het lek goed vinden en kunnen aanpakken.
Citaat van William op 29 augustus 2010, 19:24Dat is zuur.
Ik kwam er om 7 uur s,ochtends achter toen ik de trap af liep vielen er opeens water druppels op me hoofd en sta ik opeens met me voeten in het water :s
Dat is zuur.
Ik kwam er om 7 uur s,ochtends achter toen ik de trap af liep vielen er opeens water druppels op me hoofd en sta ik opeens met me voeten in het water :s
Citaat van Duken op 29 augustus 2010, 19:29Ai dat is dus ook klote! Die storm word ook steeds wilder. Het water wilt overal inkruipen waar het kan met een beetje wind.
Misschien moeten we verhuizen naar een zonnig land i.v.m. lekkages :
Ai dat is dus ook klote! Die storm word ook steeds wilder. Het water wilt overal inkruipen waar het kan met een beetje wind.
Misschien moeten we verhuizen naar een zonnig land i.v.m. lekkages :
Citaat van Zombymario op 29 augustus 2010, 20:07Jezus wat een weer mensen! Pfft.. het is zo erg dat we zelf een lekkage op zolder hebben
We hebben in de zomer een dakkapel laten plaatsen maar blijkbaar zit hier ergens een lek in.
Morgen ochtend komen ze ze boel maken, maar tot die tijd aan de bak met handdoeken en emmertjes :-[
Dat is zuur.
Broeikaseffect? Ik vind het hier ook zwaar stormen. Het heeft af en toe geonweerd en heel hard regen met veel wind. Nu is het rustig en hopen dat het ook zo blijft
Jezus wat een weer mensen! Pfft.. het is zo erg dat we zelf een lekkage op zolder hebben
We hebben in de zomer een dakkapel laten plaatsen maar blijkbaar zit hier ergens een lek in.
Morgen ochtend komen ze ze boel maken, maar tot die tijd aan de bak met handdoeken en emmertjes :-[
Dat is zuur.
Broeikaseffect? Ik vind het hier ook zwaar stormen. Het heeft af en toe geonweerd en heel hard regen met veel wind. Nu is het rustig en hopen dat het ook zo blijft
Citaat van William op 29 augustus 2010, 21:09@duken dat is een strak plan ik zie het wel zitten om het hele jaar mooi weer te hebben van plaats regen
@duken dat is een strak plan ik zie het wel zitten om het hele jaar mooi weer te hebben van plaats regen
Citaat van Sander op 30 augustus 2010, 01:44Nou hier onweert het weer. Ik heb er laatst een trauma aan overgehouden
Ik fietste van mijn werk naar huis en een paar meter voor me sloeg het zo in. Ben gelijk van mijn fiets afgestapt en op mijn hurken gaan zitten. Haha. Ik kan er nu wel om lachen maar ik was doodsbang.
Wel klote voor jullie dat jullie lekkages hebben. Ik heb er hier geen last van maar wel van die regen. Hopelijk dat het niet zulk weer is als ik dinsdag naar school moet :S
Nou hier onweert het weer. Ik heb er laatst een trauma aan overgehouden Ik fietste van mijn werk naar huis en een paar meter voor me sloeg het zo in. Ben gelijk van mijn fiets afgestapt en op mijn hurken gaan zitten. Haha. Ik kan er nu wel om lachen maar ik was doodsbang.
Wel klote voor jullie dat jullie lekkages hebben. Ik heb er hier geen last van maar wel van die regen. Hopelijk dat het niet zulk weer is als ik dinsdag naar school moet :S
Citaat van William op 30 augustus 2010, 10:42@ Sander, kan me voorstellen dat je toen bang was... Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets gebeurt.
We waren ooit op Ameland, is al wel 8 jaar geleden ofzo maar toen onweerde het boven de zee. De hele camping ging op de duinen zitten kijken naar het spectaculaire onweer.
Wij waren daar uiteraard bij maar achteraf dacht ik is dit niet een beetje gevaarlijk :-[
@ Sander, kan me voorstellen dat je toen bang was... Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets gebeurt.
We waren ooit op Ameland, is al wel 8 jaar geleden ofzo maar toen onweerde het boven de zee. De hele camping ging op de duinen zitten kijken naar het spectaculaire onweer. Wij waren daar uiteraard bij maar achteraf dacht ik is dit niet een beetje gevaarlijk :-[
Citaat van Demo op 30 augustus 2010, 14:05[A] Sander, kan me voorstellen dat je toen bang was... Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets gebeurt.
We waren ooit op Ameland, is al wel 8 jaar geleden ofzo maar toen onweerde het boven de zee. De hele camping ging op de duinen zitten kijken naar het spectaculaire onweer.
Wij waren daar uiteraard bij maar achteraf dacht ik is dit niet een beetje gevaarlijk :-[
zoiets had ik ook op terschelling, er was onweer op de noordzee, het hele HeartBreak Hotel liep leeg omdat iedereen ging kijken
maar het was wel spectaculair, de hele tijd van die bliksemschichten
[A] Sander, kan me voorstellen dat je toen bang was... Ik zou echt helemaal gek worden als zoiets gebeurt.
zoiets had ik ook op terschelling, er was onweer op de noordzee, het hele HeartBreak Hotel liep leeg omdat iedereen ging kijken maar het was wel spectaculair, de hele tijd van die bliksemschichten