Café de Download
Citaat van William op 8 augustus 2010, 18:56Veel plezier marciej123!
Ik heb vandaag weer gereden met me kart en een filmpje onboard gemaakt alleen die duurt maar een paar seconden omdat de camera van me kartpak los ging
Had hem vastgemaakt met tape xD
headsh0t
Veel plezier marciej123!
Ik heb vandaag weer gereden met me kart en een filmpje onboard gemaakt alleen die duurt maar een paar seconden omdat de camera van me kartpak los ging Had hem vastgemaakt met tape xD
headsh0t
Citaat van William op 8 augustus 2010, 21:09Misschien is helm camera meer iets als je wil filmen terwijl je rijd kan je kopen in motor winkels
Misschien is helm camera meer iets als je wil filmen terwijl je rijd kan je kopen in motor winkels
Citaat van William op 9 augustus 2010, 07:38Ja klopt ik had de camera met tape aan me kartoveral vastgebonden maar dat is niet echt heel ideaal...
Misschien koop ik ooit nog eens zo'n helm camera, dan is het sowieso erg duidelijk
Ja klopt ik had de camera met tape aan me kartoveral vastgebonden maar dat is niet echt heel ideaal...
Misschien koop ik ooit nog eens zo'n helm camera, dan is het sowieso erg duidelijk
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2010, 09:18Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?
Ontopic: Vandaag lekker naar het ziekenhuis. 14.30 begint het en hoop dat ze snel klaar zijn. Lopen zal pijn doen de aankomende dagen
Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?
Ontopic: Vandaag lekker naar het ziekenhuis. 14.30 begint het en hoop dat ze snel klaar zijn. Lopen zal pijn doen de aankomende dagen
Citaat van Demo op 10 augustus 2010, 09:24Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?
Hoezo ga je naar het ziekenhuis??
Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?
Hoezo ga je naar het ziekenhuis??
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2010, 09:26Hiervoor:
Ik mag volgende week dinsdag lekker naar het ziekenhuis Yeaaaah! Word aan me ingegroeide teennagel geholpen. Mag er een hele dag niet op rondlopen (moet dus een rolstoel). Ik ga kijken of ik een kruk kan regelen. :s
Hiervoor:
Ik mag volgende week dinsdag lekker naar het ziekenhuis Yeaaaah! Word aan me ingegroeide teennagel geholpen. Mag er een hele dag niet op rondlopen (moet dus een rolstoel). Ik ga kijken of ik een kruk kan regelen. :s