Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 518 of 2.047Volgende

Veel plezier marciej123! :P

Ik heb vandaag weer gereden met me kart en een filmpje onboard gemaakt alleen die duurt maar een paar seconden omdat de camera van me kartpak los ging :( Had hem vastgemaakt met tape xD

headsh0t

@headsh0t: ziet er wel vet uit :P

Misschien is helm camera meer iets als je wil filmen terwijl je rijd kan je kopen in motor winkels  ;)

ja want nu zie je alleen stuurtje :P

Ja klopt ik had de camera met tape aan me kartoveral vastgebonden maar dat is niet echt heel ideaal... :P

Misschien koop ik ooit nog eens zo'n helm camera, dan is het sowieso erg duidelijk :D

Yo its latinbabe die nijode zijn pass weet lol xD

Yo its latinbabe die nijode zijn pass weet lol xD

:-[

Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?

Ontopic: Vandaag lekker naar het ziekenhuis. 14.30 begint het en hoop dat ze snel klaar zijn. Lopen zal pijn doen de aankomende dagen  :(

Offtopic: Leuk gesprek zie ik al aankomen. Please, we hebben het toch al over die Nigel/Nijode gehad? Moeten we doorgaan?

Ontopic: Vandaag lekker naar het ziekenhuis. 14.30 begint het en hoop dat ze snel klaar zijn. Lopen zal pijn doen de aankomende dagen  :(

Hoezo ga je naar het ziekenhuis??

Hiervoor:

Ik mag volgende week dinsdag lekker naar het ziekenhuis Yeaaaah! Word aan me ingegroeide teennagel geholpen. Mag er een hele dag niet op rondlopen (moet dus een rolstoel). Ik ga kijken of ik een kruk kan regelen.  :s

VorigePage 518 of 2.047Volgende