Café de Download
Citaat van Duken op 7 augustus 2010, 11:41Ik ken het, een klein halfjaar geleden had ik ook een ingegroeide teennagel. Na lang zelf dokteren toch maar naar de huisarts geweest die een sodabad aanraden.
Eigenwijs dat ik ben heb ik dit niet gedaan maar gelukkig is het toch nog na een aantal weken verdwenen (dat is dus mazzel geweest).
Maar ik had inderdaad ook me teennagel te ver ingeknipt.
Ik ken het, een klein halfjaar geleden had ik ook een ingegroeide teennagel. Na lang zelf dokteren toch maar naar de huisarts geweest die een sodabad aanraden.
Eigenwijs dat ik ben heb ik dit niet gedaan maar gelukkig is het toch nog na een aantal weken verdwenen (dat is dus mazzel geweest).
Maar ik had inderdaad ook me teennagel te ver ingeknipt.
Citaat van Zombymario op 7 augustus 2010, 13:09Zo, best wel veel mensen hebben er wel last van gehad. Doe mij maar een ijskoffie om het te gaan verwerken
.
Zo, best wel veel mensen hebben er wel last van gehad. Doe mij maar een ijskoffie om het te gaan verwerken .
Citaat van Marciej123 op 7 augustus 2010, 17:20Welkom terug pctje en latinbabe!
Hoe was t? (vraag voor jullie allebei
)
Welkom terug pctje en latinbabe!
Hoe was t? (vraag voor jullie allebei )
Citaat van Rikkert. op 7 augustus 2010, 18:16Welkom terug latinbabe pctje en wouw
Waar zijn jullie naartoe geweest????
Heb straf. Moet op me kamer blijven tot morgen en heb geen pc of laptop
Verzonden vanaf iPod touch.
Welkom terug latinbabe pctje en wouw
Citaat van Demo op 8 augustus 2010, 00:55pff die zijn er al een tijd hoor
over een week gaan we mijn nieuwe pc bestellen!!!!!!1 dat word dan mijn eerste goede pc, en dan meteen met een i7 en 460GTX
pff die zijn er al een tijd hoor
over een week gaan we mijn nieuwe pc bestellen!!!!!!1 dat word dan mijn eerste goede pc, en dan meteen met een i7 en 460GTX
Citaat van William op 8 augustus 2010, 08:37Welkom terug latinbabe pctje en wouw
Ow dat is bijhoorlijk klote...
Wat heb je uitgespookt dan? ;P
Welkom terug latinbabe pctje en wouw
Ow dat is bijhoorlijk klote... Wat heb je uitgespookt dan? ;P