Café de Download
Citaat van Robin op 6 april 2008, 16:43Post van Farid verwijderd, had alles behalve toevoegende waarde.
Lees het nieuwsbericht even over het nieuwe beleid, je krijgt nu sneller een waarschuwing aan je broek.
Dus hoe je opmerkingen invervolg even voor je.
Post van Farid verwijderd, had alles behalve toevoegende waarde.
Lees het nieuwsbericht even over het nieuwe beleid, je krijgt nu sneller een waarschuwing aan je broek.
Dus hoe je opmerkingen invervolg even voor je.
Citaat van Piet Hein op 7 april 2008, 14:27Zo, ben weer terug van school. Morgen herkansingen.
blij dat je nu weer thuis bent O0
veel s6 morgen met de herkansingen :buck:
Zo, ben weer terug van school. Morgen herkansingen.
blij dat je nu weer thuis bent O0
veel s6 morgen met de herkansingen :buck:
Citaat van Farid. op 8 april 2008, 11:48kom ik op school...mijn laatste 3 uur waren uitgevallen o.a. ook Nederlands hoor ik opeens dat we de NL toets in Huiswerk uur moeten maken, dus ik helemaal niet op voorbereid :- maar voor mijn gevoel ging hij lekker O0, enne...vandaag me RAPPORT gekregen :peace:
dus...kan ik wat Cola krijgen
kom ik op school...mijn laatste 3 uur waren uitgevallen o.a. ook Nederlands hoor ik opeens dat we de NL toets in Huiswerk uur moeten maken, dus ik helemaal niet op voorbereid :- maar voor mijn gevoel ging hij lekker O0, enne...vandaag me RAPPORT gekregen :peace:
dus...kan ik wat Cola krijgen
Citaat van Piet Hein op 8 april 2008, 12:37hier heb je de cola farid en doe mij trouwens maar een beerenburg
en hopen dat je de toets goed gemaakt hebt O0
hier heb je de cola farid en doe mij trouwens maar een beerenburg
en hopen dat je de toets goed gemaakt hebt O0
Citaat van Piet Hein op 8 april 2008, 16:59Zo, ben terug van mijn herkansing. Heb hem via internet even nagekeken en ik kom op een 8 uit.
staat ie bij jullie internet bij ons niet :'(
Zo, ben terug van mijn herkansing. Heb hem via internet even nagekeken en ik kom op een 8 uit.
staat ie bij jullie internet bij ons niet :'(